Ken er zat in jouw woonplaats die het doen hoor, niemand die er raar van op kijkt. Maar zou wel na het uitladen hem direct terug brengen.
Hier zit ook praktisch naast ons huis een supermarkt, waar ik iedere week de weekboodschappen doe. Ik neem ons zoontje mee in de doek, zet hem daar in het karretje, doe de boodschappen, en rijdt het karretje naar ons huis ja. Hier doet het hele blok het zo. ( en iedereen brengt het karretje netjes terug) Ik zet de boodschappen binnen neer en breng gelijk het karretje weer terug. Het aantal parkeerplekken bij die supermarkt is al schrikbarend laag, laat staan dat ik (woon er 50 meter vandaan) met mijn auto die kant op rijdt om mijn boodschappen te doen. Dat vind ik nou niet kunnen. Ik vind het niet tokkie om het winkelwagentje mee te nemen, maar om hem niet terug te brengen... Dus nee, niet tokkie, gewoon blijven doen!
Ik doe vaak losse boodschappen bij de ah of de lidl, zijn dan kleinere boodschappen. Verder heb ik idd niet elke dag maar de tijd om boodschappen te doen, los daarvan heb ik daar ook geen zin in. Geef je ook sneller meer geld uit. Liefst doe ik zoveel mogelijk in 1x hebben we week of 2 week boodschappen binnen. Vaak lukt het in tassen mee te nemen maar soms niet en dan rijden we heen en weer. Maar ik kan niet alleen alle pakken melk, flessen, blikken en grote dingen meenemen idd. Straks hebben we ws een auto en is probleem opgelost. Ik snap de big deal niet. Ik lees ergere dingen.
Hier zitten er tegenwoordig magneten onder haha Ik heb t wel eens gedaan en meteen terug gebracht maar nu eigenlijk niet meer. Ik knoop tassen aan mijn kinderwagen vast, zware dingen onder op. En als ik fiets zet ik alles in het voorstoeltje als dochterlief niet meegaat, maar ik ga dus wel vaak naar de winkel haha
Dan had mijn man het erg slecht gehad.. Mij met 4 kinderen lopen boodschappen te laten doen omdat meneer het niet 'wil'
als je hem gelijk na het uitruimen weer terug brengt, why not?? zijn meer die dat doen, daar zie ik het probleem niet van in, maar ik zou hem dan niet thuis houden tot de volgende boodschappenronde haha, das wel tokkie
Oh dat is niet de voornaamste reden hoor haha. Hij is nooit thuis doordeweeks en de zaterdag wanneer de supermarkt open is dus dat is sowieso geen mogelijkheid. De zondagen zijn de enige dagen dat hij vrij is en ga hem dan ook niet naar de supermarkt sturen. Maar goed, ik red het dus makkelijk en kinderen zijn niet vervelen en helpen goed mee.
Ik kan aan onze buggy (van safty first) Zo, n grote boodschappen tas hangen zonder dat hij omslaat. Kan zo voor 4 dagen boodschappen doen, een fijne rugzak mee en je kan voor 5 dagen boodschapjes doen.
Wij hebben zo'n 'truttentrolley' zoals iemand in dit topic dat zo mooi beschreef, haha Super makkelijk, alles erin en rollen maar! Van winkel naar winkel, zo de metro in en uit! En je hoeft niet om pastic tasjes te vragen, want alles pas in de 'truttentrolley' !
wij hebben een fietskar van de Hema, je kunt er speciale stoeltjes indoen voor kleine kinderen. Ook kan je oudste er dan bij in, en er is lekker veel ruimte om je boodschappen in te laden. Je zou ook alleen de oudste erin kunnen doen, kleine in de draagdoek. Andere optie: kleine voorop de fiets, oudste achterop de fiets, en joekels van fietstassen.
O, hahaha. Ik kan weer wat afvinken dus Wij nemen ons karretje altijd even mee naar huis. Slaan meestal genoeg drinken voor de gehele week in en dergelijke en het is DRAMA dragen of tillen met een buggy. Dus kind in de kar, boodschappen in de kar, met kar en al naar huis, boodschappen eruit en kar even later weer terug. Nooit commentaar gehad eigenlijk . Ik vind het een prima oplossing!
het mag ook niet, ik heb hier een tijdje bij de supermarkt een briefje zien hangen " Winkelkarretjes meenemen naar huis is diefstal, Als wij een winkelwagen zien over ......straat dan geven wij dit aan bij de politie" Ik kan het wel begrijpen. Die wagentjes zijn natuurlijk niet gratis en als iedereen dit zou doen dan blijf je wagens kopen. Geld trouwens ook voor mandjes, ik vind het ook schandalig als mensen die mee naar huis nemen. Het is namelijk allemaal eigendom van de winkel. En daarbij vind ik het inderdaad ook erg tokkie staan.
Ik zou 'm inderdaad niet in de tuin laten staan, maar meteen weer terugbrengen. Ik zou me wel heel ongemakkelijk voelen, met dat rammelende ding de hele wijk door
hier was het bij een supermarkt zo erg dat ze heel veel karretjes misten en toen hebben ze het zo gemaakt dat na een aantal meter die wieletjes automatisch op slot gingen staat wel lullig dan met je volle boodschappenkar op straat dacht eigenlijk dat dit bij alle winkels was
Een winkelwagentje duwen is juist super slecht voor je bekken en mocht ik absoluut niet van mijn bekken fysio. Ik zou 1 keer per 2/3/4 weken de zware niet verse boodschappen laten bezorgen en af en toe naar de supermarkt lopen voor de verse dingen. En ja ik vind het ook tokkie, niet als je hem gelijk terug brengt maar wel als je hem in je tuin laat staan
Ook vind het een beetje aso om een karretje naar huis mee te nemen. Bij veel supermarkten kan het ook niet eens, schiet er een slot op een wiel als je over een bepaalde grens komt. Zou inderdaad kijken naar andere oplossingen
Ik vindt dat ook tokkie. In sommige wijken staat de hele straat vol met winkelwagentjes en vind dat ook een tokkieuitstraling hebben. zoals sommige al aangeven kinderwagen of een boodschappentrolly .