Dat is dan echt zeer de uitzondering op de regel en naar mijn idee was je eerste test echt een indroger en te vroeg getest, waardoor je 4 dagen later wel positief testte. Als je niet op de afleestijd hoeft te letten, waarom zeggen ze dat dan expliciet wel in de gebruiksaanwijzing? Er staat bij sommige testen zelfs dat een uitslag ontstaan buiten afleestijd als niet geldig moet worden gezien. Dat mbt de afleestijd zetten ze er niet in voor de lol natuurlijk!
@RoGiJuLi Ja dat is ook wel zo, maar zou dan wel extra toeval zijn geweest bij mij aangezien ik ook nog eens pcos heb. Maar als er echt helemaal geen hcg is, dan verschijnt er toch ook niks lijkt mij? Ik zeg het trouwens alleen als mijn ervaring hoor, niet om ts hoop aan te praten
Als er geen hcg is dan hoort er binnen de tijd niks te verschijnen nee, maar buiten afleestijd kan er altijd een streep komen. Vandaar ook dat je hem binnen de tijd moet aflezen
Ook dat heb ik al wel voorbij zien komen, ook met de actiontesten. Maar dan is er ook wel wat met de test aan de hand (half streepje, half controlestreepje, of roze achtergrond). Zo'n duidelijke roze indroogstreepjes buiten de tijd heb ik eigenlijk nog nooit gezien. Wat me bij deze test zo deed twijfelen is dat het streepje niet over de gehele breeste gekleurd is
Een smal streep (pennestreep genoemd) is helaas altijd negatief. Zeker als deze buiten de tijd verscheen. Ik lees dat de andere action ook (ver) buiten de afleestijd een vage lijn laat zien. Helaas moet je dit ook als negatief zien. Maar joh... je bent pas 7-8 dpo. De meeste vrouwen testen dan nog niet positief omdat de innesteling pas tussen 6 en 10 dpo plaatsvind.
Ik had ook van de action gebruikt en die zag er ook zo uit ik begon 4 dagen voor menstruatie te testen met een vroege test van de action en de meest donkere van de action die verscheen precies zo bij mij. Pas een week later was die van de etos heel erg donker. Nu ben ik 13 weken zwanger.
Dan ben ik toch benieuwd, want ik heb nog nooit roze lijntjes zien verschijnen buiten afleestijd (ook omdat ik niet zwanger was). Soms wel geel of grijzig, maar ook nooit zo duidelijk als deze was. Hou je ons op de hoogte?
Ja ik heb het ook niet eerder gehad al liet ik de action testen dagen liggen bleven witter dan wit Over twee dagen weer testen hopelijk dan streepje binnen de tijd!
Kan het niet dat het tijdens het testen heel licht was omdat het nog zeg maar 'nat' was en naarmate het droogt het meet zichtbaar wordt?
Mijn ervaring is dat de actiontest in een zeer vroeg stadium dus echt 7 a 8 dpo pas na 5 minuten een licht en dun streepje liet zien. Ik bleek ook dan ook zwanger te zijn. Maar zoals @RoGiJuLi al zei er zit niet voor niets een afleestijd aan verbonden van max 5 minuten. De kans is dan ook groot dat als je inderdaad zwanger bent je test morgen of overmorgen wel direct binnen 5 minuten zichtbaar zal zijn.
Heb even de proef op de som genomen. Nee, ik kan absoluut niet zwanger zijn, maar deze test (geen early) deed ik vanochtend vroeg rond 5 uur. Spierwit resultaat wat ik verwachtte na 10 min. En nu net eens nogmaals gekeken en deze foto gemaakt (belichting iets aangepast). De 2e test die ook deed met dezelfde urine heeft geen streep laten zien na 2 uur.
Nou liever niet... heb me handen al vol aan de 3 draken die al rondlopen zeg In het echt vind ik streep overigens meer beige/geel/oranje ogen. Maar tis gewoon raar dat de ene spierwit blijft en de andere na 2 uur vaag kleurt. Dit had ik voorheen ook vaak met de kv 2v5 testen.
Haha waarom ga je testen om iemand iets te laten zien op het forum? Als je niet meer bezig bent ben zwanger worden en geen kinderwens meer hebt? Stiekem toch nog een klein wensje? 4 is ook gezellig hoor!
Neuh...... begin vh jaar nog wel maar nu zeker niet meer (ondertussen eea gebeurd hier ). Heb toen jaren terug ook eens een predictor early (oude variant) gekocht en met kraanwater getest... (kwam toen ook posi uit overigens hahaha). Vind het nou eenmaal leuk om te expirementeren en de action is daar een mooie goedkope test voor