TS, ik vind het wel echt een duidelijke indroger maar goed... kan nog alle kanten op toch? Je bent er vroeg bij. Ik duim voor je dat de test posi wordt binnen de afleestijd.
Ik vind hem positief hoor! Zo begon het bij mij ook. 8dpo was de early binnen de afleestijd en 9dpo lichtte de gewone action ook op.
Nu een early binnen de tijd positief maar het streepje staat op een verkeerde plaats dus ik denk foutieve test ... Van de week maar nieuwe halen en dan maar zien
Wow @RoGiJuLi, ik schrik hier best wel van haha nu ik het zo zie en als jij echt niet zwanger kunt zijn. Dat maakt het ook wel weer 'gevaarlijk' dan om zo vroeg te testen.
Blijft altijd een risico van zo vroeg testen! Ik vind hem er negatief uitzien. Hoop wel voor je dat het toch een goed voorteken is!! Spannend!
Een test die afgelezen wordt buiten de afleestijd, is niet vals positief, maar ongeldig. Er wordt niet voor niets in de bijsluiter gewaarschuwd om de test binnen de afleestijd af te lezen. Ik zou gewoon een nieuwe test doen, morgen of overmorgen, en alleen binnen de afleestijd kijken.
Hij is echt lichtrose alleen heb de foto in de badkamer gemaakt met telefoon Zal als de kids op bed liggen foto maken bij daglicht heb nog wel deze
Hier zie ik wel iets maar lijkt een pennestreep. Was de streep wel even breed als de controlestreep? Welke action is dit? De early of gewone?