Hallo dames, Na erg lang nadenken hebben mijn man en ik besloten toch voor een derde wondertje te gaan. Ik ben begonnen met testen. Is dit nu wat ze noemen een positieve ovutest of kan hij toch nog iets donkerder? Liefs
Deze is nog niet positief. Ze kunnen veel donkerder. Teststreep moet donkerder dan de controlestreep worden.
Hij kan donkerder. Bij mij knalde de teststreep er echt uit bij een positieve test. Ik zou nog even door blijven testen, maar ondertussen ook gezellig maken.
Vraagje, mijn cyclus is heel regelmatig. Via een ovulatie app zou ik dan nu ook echt vruchtbaar moeten zijn. Daarom gister maar eens ovulatie testen gehaald. Ik ben hier verder niet mee bekend. misschien dus een rare vraag voor vele maar ben ik nu te laat geweest? Te vroeg? Nog helemaal niet in deze tijd of vruchtbaar help
Een app kan niet in je lichaam kijken en is dus zeker niet betrouwbaar. Je kan een regelmatige cyclus hebben maar kan op dag 14 een eisprong hebben maar ook pas op dag 18 met een korte luteale fase van 10 dagen. Deze beide testen zijn negatief. Er is niet te zeggen of je te vroeg of te laat bent als je verder niet getest hebt. Je kan doortesten of ze positief gaan uitslaan. Positief zijn ze als de teststreep even donker is als de controlestreep en je piek heb je als de teststreep donkerder is dan de controlestreep.
Hij begint te komen. Ik zou nu 2x per dag gaan testen om je piek op te sporen. Deze test is nog niet je piek namelijk.
Eens met @Kramertje, denk dat ie nog donkerder kan. Idd nu even 2x per dag testen. Gaat vast niet heel lang meer duren
Hoi hoi dames! Als eerste wil ik jullie bedanken! Wat is zo’n topic toch fijn. Zoals jullie gezien hebben was mijn streepje gister al iets duidelijker dan de dagen ervoor. Gister avond kreeg ik opeens (voor het eerst na het stoppen van de pil) echt krampen onder in mijn buik. Ik dacht hee misschien is dit mijn ei wel! Dus savonds hebben wij geklust ben ik nu te laat geweest?! Of was dit nog op tijd?!
Oké duidelijk gister het meest positief, nu maar afwachten! Helaas alleen gister avond kunnen klussen aangezien mijn partner de 2 dagen ervoor weg was voor werk