Is dit vals positief?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door vrouwvan, 2 mei 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vrouwvan

vrouwvan Fanatiek lid

26 dec 2015
    2.195
    1.242
    113
    Klopt de test van gisteren staat links, die van vandaag staat volgens mij wel gewoon goed. Ik ga straks even een predictor halen, kijken of hier een streepje op zichtbaar is. Ik ben benieuwd.

2. Logan2013

Logan2013 Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.342
    721
    113
    Probeer anders de strip op de juiste plaats te zetten in de test.

vrouwvan vindt dit leuk.
  3. vrouwvan

vrouwvan Fanatiek lid

26 dec 2015
    2.195
    1.242
    113
    Hebben beide testen evenveel HCG nodig om positief uit te slaan? Of is de ene wat gevoeliger dan de andere? Dat Zou ook eventueel kunnen verklaren waarom de 2 testjes positief zijn. Natuurlijk houd ik ook rekening met vals positief maar op dit moment zegt mijn gevoel dat ik misschien wel wat HCG in mijn urine heb maar minimaal.

Gedaan maar streepjes blijven zichtbaar, zijn geen knalstrepen maar je ziet ze wel.

4. Olifantje92

Olifantje92 Fanatiek lid

16 aug 2018
    1.132
    540
    113
    Vrouw
    Ik zou toch een andere test halen, ook zodat je zelf duidelijkheid hebt. Naar mijn idee had de action test moeten aangeven met zo’n duidelijke streep bij kv. Mijn kv streepje met 9dpo was wel ook zo duidelijk

5. Zebraman

Zebraman Bekend lid

26 nov 2019
    718
    624
    93
    Vrouw
    Fotograaf

Voor zo ver ik weet hebben de Action test en 2v5 eenzelfde hoeveelheid HCG nodig. Hier op het forum zie je ook vaak voorbij komen dat de Action test al snel een tuurlijn geeft, maar op deze 2v5 is het natuurlijk allang geen tuurlijn meer, deze is veel duidelijker dan dat.
    Dus imo had de Action test ook zeker een lijntje moeten laten zien.

6. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.838
    18.589
    113
    Vrouw
    Ziet er positief uit hoor! Als het binnen de afleestijd was, durf ik wel te zeggen dat je zwanger bent

7. Lovey

Lovey Actief lid

2 mrt 2020
    494
    370
    63
    Vrouw
    Dank je wel! Ik had er maar eentje. Deze was wel echt nog veel donkerder. De rest was toen negatief.

Ik hoop dat het bij jou niet negatief vals is! Ik duim voor je!

8. Logan2013

Logan2013 Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.342
    721
    113
    En en en??? Al een andere test gedaan?

9. vrouwvan

vrouwvan Fanatiek lid

26 dec 2015
    2.195
    1.242
    113
    Ik ga zo testen, laat het zo weten

Dubbelfris en 1991Mamavanvier vinden dit leuk.
  10. Logan2013

Logan2013 Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.342
    721
    113
    Spannendddd

11. vrouwvan

vrouwvan Fanatiek lid

26 dec 2015
    2.195
    1.242
    113
    Ja ik sta er gelukkig vrij nuchter in.

Ik heb de predictor gedaan en ik zag 1 streep, na 5 minuten zag ik tijdens het kantelen en turen een 2e zeer lichte streep die niet te fotograferen is. Ik Weet niet zo goed wat ik daar van moet vinden. Wellicht toch HCG maar minimaal. Mocht Ik er later een foto van kunnen maken dan plaats ik deze wel.

Voor nu denk Ik dat Ik het even laat Voor wat het is. Ik heb ook weer de kv2 gekocht maar die doe ik misschien toch morgen nog even om te kijken of er oploop is.

12. Lovey

Lovey Actief lid

2 mrt 2020
    494
    370
    63
    Vrouw
    Spannend!

13. Logan2013

Logan2013 Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.342
    721
    113
    Ik vermoed dat de predictor echt al wel een goeie 2e streep had moeten laten zien nu. Ten aanzien van de kv streepjes.

Wat erg zeg zulke strepen op die kv:(

Dubbelfris vindt dit leuk.
  14. vrouwvan

vrouwvan Fanatiek lid

26 dec 2015
    2.195
    1.242
    113

De kv2 test positief bij 8 HCG is bewezen. En de early bij 10 HCG. Ik ben er dan nu ook wel van overtuigd dat de KV2 bij mij echt reageert op HCG. Als ik nu een nieuwe kv2 zou doen zou deze weer positief zijn. Waar ik wel rekening mee hou is dat de er misschien iets niet goed is bij de innesteling (biogemisch) of dat ik gewoon veel te vroeg getest heb en dat de early en action pas over een paar dagen een duidelijke 2e streep geven. Ik heb met mijn verleden namelijk wel wat testjes afgeplast en nooit 2x vals positief uit 1 pakje gehad.

15. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Dit zijn de bekende valse testen van de kruidvat.
    Ik heb ze zelf ook gehad. Was ook echt balen idd.
    Als de kv zo'n streep geeft van echt hcg dan had de action en zoiezo de predictor al een hele mooie streep gehad.

Voor nu niet zwanger dus. Maar je bent nog niet op je nod toch. Dus nog niet opgeven

16. Olifantje92

Olifantje92 Fanatiek lid

16 aug 2018
    1.132
    540
    113
    Vrouw
    dit.. predictor al helemaal

17. Theezeefje

Theezeefje Fanatiek lid

13 okt 2014
    3.711
    4.030
    113
    Overijssel
    Gewoon wachten met testen tot je nod misschien handiger?

18. Dubbelfris

Dubbelfris Actief lid

19 apr 2020
    318
    282
    63
    Vrouw
    De action testte bij mij eerder positief dan de k2v5. Namelijk 7 dpo al. Echter testte ik de dag erna op 8 dpo ook positief op de early predictor en de k2v5. Zie bijlage

Bijgevoegde bestanden:

19. Zebraman

Zebraman Bekend lid

26 nov 2019
    718
    624
    93
    Vrouw
    Fotograaf
    Hoe zeer ik je optimisme waardeer, kan ik het niet anders dan eens zijn met @babyhope .
    De lijn op de 2v5 is geen tuurlijn te noemen, met een dergelijke streep hadden de action en de Predictor zeker positief moeten zijn.

Niet zo heel lang geleden is er nog een topic geweest over een mega duidelijke vals (!) positieve 2v5, het zal niet heel moeilijk te vinden zijn hier op het forum.

Uiteraard kan het natuurlijk nog steeds, je zit immers nog niet tot NOD, maar ik zou er ernstig rekening mee houden dat de Kruitvat testen echt vals positief zijn geweest. Hopelijk over een paar dagen toch een positieve Predictor, ik ga voor je duimen!

Dubbelfris vindt dit leuk.
  20. vrouwvan

vrouwvan Fanatiek lid

26 dec 2015
    2.195
    1.242
    113
    Ja bij mij ook met mijn zoontje, maar wel de kv early en niet de standaard action. Ik heb gisteravond de (standaard) action gedaan. Dus we gaan het zien de komende dagen.

@Zebraman de reden dat ik zo optimistisch ben is omdat ik niet kan geloven dat ik 2 vals positieve test uit 1 pakje haal. Ik Kan me niet voorstellen dat de kv zulke slechte testen heeft dat ze allemaal streepjes aangeven. Ik heb hier nog 2 testen liggen maar ik vind het zonde om ze open te maken. Dus Ik geloof best dat er vals positieve kv testen zijn, maar ik geloof niet dat dit geldt voor alle kv2.

@Theezeefje het is zeker handiger om te wachten tot aan de nod, echter wilde ik uitsluiten dat ik zwanger was. Ik vast mee en als blijkt dat ik zwanger ben, wil ik dit toch wel weten voor ik besluit de hele dag vrijwillig niets te eten.

Deel Deze Pagina