Is dit vals positief?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by vrouwvan, May 2, 2020.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dubbelfris

Dubbelfris Actief lid

Apr 19, 2020
    318
    282
    63
    Female
    Ja maar als je goed kijkt naar mijn testen, dan zie je dat de predictor en ook de kruidvat test beide een duidelijke streep geven. Ik wil je niet van je wolk af donderen maar als jou test een streep zou geven door hcg, dan zou de predictor ook zo een streep moeten geven..

2. Theezeefje

Theezeefje Fanatiek lid

Oct 13, 2014
    3,711
    4,030
    113
    Overijssel
    Oké :thumup: Ik vroeg me namelijk echt af waarom je jezelf deze onzekerheid aandoet.
    Maar ivm vasten snap ik het.
    Ik hoop trouwens wel dat de streepjes blijven komen voor jou!

3. vrouwvan

vrouwvan Fanatiek lid

Dec 26, 2015
    2,195
    1,242
    113
    Lol ik zit absoluut niet op een roze wolk, hoe dan op 8 dpo. Dat is een beetje erg vroeg om je uberhaupt zwanger te voelen en te noemen. Ik zeg alleen dat de predictor niet de beste test is die er is, sterker nog tot een paar jaar terug was iedereen niet te spreken over deze zelfde predictor test. Hij Is duur voor saus. Alleen op deze pagina zie ik dat deze test volop gepromoot wordt. Wanneer iemand een positieve test plaats worden er direct reacties geplaatst als, doe de predicor test dan weet je het zeker alsof deze test de ultieme bevestiging geeft. Overigens zie ik bij mij ook op de predictor test een licht streepje maar dan moet ik deze dus alle kanten op kantelen. En nogmaals Ik ben niet de type vrouw die zwanger genoemd wil worden zonder zwanger te zijn. Je bent zwanger of je bent het niet.

@Theezeefje lief van je, dankjewel!

Shir1980, HappyJ and Nummer4 like this.
  4. 1991Mamavanvier

1991Mamavanvier Fanatiek lid

Apr 1, 2020
    1,689
    1,293
    113
    Female
    Deze testen worden zo gepromoot hier, omdat dit nu 1 van de beste testen zijn op moment.. Nadat ze verbeterd zijn tenopzichte van aantal jaar terug..

5. Kramertje

Kramertje VIP lid

Apr 4, 2019
    7,271
    5,871
    113
    Female
    Je opent een topic en vraagt of de testen vals positief zijn maar als je het niet gewenste antwoord krijgt en veel aangeven dat deze weleens vals positief kunnen zijn blijf je roepen dat je het niet kan en wil geloven dat 2 testen uit een verpakking vals kunnen zijn. Er zijn al ontzettend veel topics met kruidvat testen voorbij gekomen welke nog duidelijker waren dan die van jou en allemaal vals positief waren. Enige wat uitsluitsel zal geven is over 2 dagen nogmaals testen. Maar ben het met een ieder eens dat als de Kruidvat zo positief uitslaat de predictor, omdat deze gevoeliger is, zeker positief had moeten uitslaan.

Ik hoop op een duidelijke positieve test over een aantal dagen voor je.

Liana84 likes this.
  6. michele25

michele25 Fanatiek lid

Apr 5, 2010
    4,657
    1,778
    113
    Female
    Ik heb afg maand ook nep lichte streepjes gehad bij kv 2 vr 5. Maar zoals deze en dan roze nog nooit zonder zwanger te zijn. Test morgen vroeg nog eens... ik ben heel benieuwd!

7. michele25

michele25 Fanatiek lid

Apr 5, 2010
    4,657
    1,778
    113
    Female
    meiden... blijf voor iemand die in deze spanning zit toch een beetje leuk en positief zijn.. meteen alles de grond in stampen is niet nodig. Het kan een nep streep zijn.. het kan wel positief zijn en ze kan misschien later reageren op de andere testen. Wie weet t ... niemand kan in de buik of urine kijken. Dus blijf een beetje lief voor elkaar. :)

8. vrouwvan

vrouwvan Fanatiek lid

Dec 26, 2015
    2,195
    1,242
    113

Wat je hier aangeeft klopt niet helemaal. Ik heb de topic geopend omdat ik een eenmalige kv2 test had gedaan, later in de topic had ik een 2e test gedaan waardoor de ongeloof op 2 maal vals positief ontstond. Dus leuk dat je wilt meekijken maar als je dat doet volg dan ook het gehele verhaal.

@michele25 helemaal met je eens dat het voorkomt hoor, alleen ik heb het dus nu 2x achter elkaar en als ik er nu een 3e testje tegenaan gooi waarschijnlijk een 3e keer. En ik stoor mij inderdaad aan een aantal reacties. Niet alleen in deze topic maar ik zie het met regelmaat ook in andere topics. Reacties zoals nee dit is negatief maar succes bij de volgende ronde zijn daar krijg ik echt een raar gevoel bij.

michele25 likes this.
  9. Dubbelfris

Dubbelfris Actief lid

Apr 19, 2020
    318
    282
    63
    Female
    Ik denk nier dat t iemands insteek is om deze meid te ontmoedigen of wat dan ook. Ze krijgt simpelweg gewoon antwoord op haar vraag.. zijn deze testen vals positief. Iedereen probeerd aan dr verstand te brengen dat deze testen vaak vals positief zijn en als dat niet het geval is de predictor ook positief moet uitslaan. Dat is het enige wat deze meiden allemaal tegen haar zeggen. Alleen het komt niet zo goed bij dr aan vermoed ik. Dat geeft ook niet, als je ergens op hoopt dan zijn dat niet de antwoorden die je wilt horen. Echter zijn wij gewoon allemaal eerlijk en geven we onze mening. Ik hoop dat je snel een positieve test in handen hebt!

10. vrouwvan

vrouwvan Fanatiek lid

Dec 26, 2015
    2,195
    1,242
    113
    Wie heeft jou verteld dat Ik ergens op hoop? Er worden volop aannames gemaakt. En Ik probeer net als dat jij mij ervan probeert te overtuigen dat de predicor even gevoelig is als de kv2 de meeste ervan te overtuigen dat dit niet klopt.

Mamav6 and Nieuwsgierigbijtje like this.
  11. Dubbelfris

Dubbelfris Actief lid

Apr 19, 2020
    318
    282
    63
    Female
    Het lijkt wel alsof ik tegen een muur praat :roflmao:
    Er word enkel gezegt dat als de kruidvat zo duidelijk “positief” test, de predictor ook echt wel een streep zou moeten geven.
    Succes met testen meid!

12. Zebraman

Zebraman Bekend lid

Nov 26, 2019
    718
    624
    93
    Female
    Fotograaf
    Waarom doe je anders niet een CB digital? Die schijnt ook gevoelig te zijn, heb deze bij streepjes minder duidelijk dan de jouwe op de 2v5 positief zien worden.
    Wellicht kan dat meer duidelijkheid bieden.

Dubbelfris likes this.
  13. michele25

michele25 Fanatiek lid

Apr 5, 2010
    4,657
    1,778
    113
    Female
    Luister... elke vrouw die deze strepen zou krijgen.. zal denken zou t??? Dat weet jij,ik en elke andere vrouw. We hopen allemaal op een positieve test.

Is de test morgen wit... is het een leermoment voor meveriuw in kwestie.
    Maar om direct te zeggen t is negatief, succes in de volgende ronde vind ik nog te voorbarig. Sorry.

14. nienie26

nienie26 Bekend lid

Nov 24, 2013
    844
    208
    43
    Ik ben echt wel fan van kruitvat testen. Ik test dan wel pas 14 dpo en heb nog nooit een valse streep gehad. Ik heb deze test vrijdag nog gedaan inverband met ineens uit blijven van menstruatie met spiraal. Gelukkig bleef deze spier wit en was er ook vaag geen 2e lijn te bekennen. Ik zou echt denken dat je zwanger bent maar ik heb dan ook geen negatieve ervaringen gehad met kruitvat. Ik zou gewoon om de dag blijven testen en hopen dat ze gaan oplopen. S6 ik hoop met je mee:thumup:

15. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

Nov 28, 2011
    2,591
    655
    113
    Groningen
    Ik ben heel benieuwd naar je test van morgen. Ik zie op beide kruitvat testjes duidelijk de streepjes, ik duim dat de test morgen iets is opgelopen.

16. Vaasje

Vaasje Niet meer actief

Ik heb je topic gelezen, ik vind ze beide positief maar ik heb dan ook wel goede ervaringen met deze testen.

Ik ben erg benieuwd naar je test van vandaag!

17. Chica82

Chica82 Fanatiek lid

May 23, 2010
    1,387
    74
    48
    Amsterdam
    Ik heb (6 zwangerschappen) nog nooit een vals positieve kruidvat test gehad. En ik heb heeeeel wat maanden moeten proberen en ze waren altijd spierwit dan.

Ik duim voor je dat het raak is!

18. Talithaaa

Talithaaa Fanatiek lid

Nov 13, 2017
    1,239
    1,170
    113
    Female
    Mijn eerste Kruidvat test vond ik overtuigender dan de eerste predictor test met dezelfde urine.
    En mijn action test was nog spierwit met een waarde iets boven de 14. Op de maandag was de test spierwit en de dinsdag was de waarde in mijn bloed nog 14. Ben blijven testen na mijn missed abortion, vandaar dat ik die ervaring met de test heb.

Ik hoop voor je dat je in verwachting bent! :thumup:

19. nedjla

nedjla Fanatiek lid

Jun 16, 2008
    1,773
    40
    48
    Ik heb ook vaal getest met de kv en altijd wit en als ik zwanger was gelijk een streep ik vindt ze er wel positief uit zien en ik hoop dat je vandaag weer een positieve test heb s6

20. vrouwvan

vrouwvan Fanatiek lid

Dec 26, 2015
    2,195
    1,242
    113
    #60 vrouwvan, May 4, 2020
    Last edited: May 4, 2020
    Bedankt voor de reacties, gisteravond heb ik nog een kv2 gedaan en een action. Dit is de 1e keer dat de action een lichte streepje liet zien, ook op de kv2 zag ik weer een streepje. Voordat Ik naar werk ging vanmorgen heb ik weer een test gedaan alleen deze was voor de 1e keer niet positief. Het streepje is vele malen lichter dan die van gisteren. Ergens gaat er iets niet helemaal goed.

Aangezien Ik zojuist een witte test in handen heb, ga ik ervanuit dat ik NIET zwanger ben. De positieve testen van gisteren en de dag ervoor kan ik niet verklaren. Voor nu laat ik het er even bij, bedankt voor het meekijken allemaal.

Spectre and Dubbelfris like this.

Share This Page