Ennnn... je mag af en toe best een lekker koekje eten hoor!!! Vergeet dat vooral niet!!! Succes met lijnen!
ik lijn eigenlijk nooit echt super actief. als ik lijn let ik gewoon op mijn eten! geen snoep meer is voor mij al lijnen. dan eet je sochtends en smiddags 2 sneden donker brood (wit vult niet!) en mager beleg, kipfilet, gerookt vlees,.. 2 liter water per dag proberen te drinken en savonds gewoon je avond eten tussendoor een stukje fruit (dit vergeet ik altijd) ik doe nooit dingen afwegen. zoals ze hierboven zeiden, 150gr aardappels en 200gr groenten, daar houd ik me niet mee bezig. gewoon 3 aardappeltjes paar flinke scheppen groenten en half stukje vlees. heb je nog honger? stuk fruit als toetje.. ook drink ik voor ik ga eten wel eens glas of 2 water.. dan zit je sneller vol. maar je doet het prima hoor!! gewoon even volhouden. mss helpt het ook om een beetje te sporten. mss wat moeilijk met de kleine maar half uurtje fietsen of lopen is al goed. pak de kleine in de buggy en ga gewoon wandelen in het bos (snel wandelen) suc6
Je doet het hartstikke goed joh!! Wat mij ook helpt is om het toetje niet meteen na het warm eten te eten maar juist bv warm eten om 6 uur en 7uur-half 8 nog yoghurt te pakken! Groente mag je onbeperkt hebben en fruit max 3 stuks per dag! evt als je niet aan 3 zuivelmomenten komt nog smiddags een bakje yoghurt of optimel drink Succes ermee