Hallo mede mama's, Ik heb een hulpvraagje. Mijn dochter van bijna drie, is vrij stevig, absoluut niet dik. Maar het probleem zit hem in het vinden van goede broekjes. Waar ik ook een spijkerbroeken vandaan haal, 9 van de tien keer zijn ze zo laag aan de achterkant, dat als ze gaat zitten of bukken, haar bilspleet tevoorschijn komt! Nou vind ik dat al niet bepaald sexy bij volwassenen, laat staan bij een moppie van 2! Wie heeft er een tip voor mij? Ik ben vast en zeker niet de enige die tegen dit probleem aanloopt! Ik hoor graag jullie ideeën! Groetjes Hanna
Dat heeft shannon nooit eigenlijk, bij haar zou dat niet eens mogelijk zijn alle broeken zitten zo hoog dat dat niet zou gaan, shannon heeft spijkerbroeken van h& m, zeeman,c &a etc. Bij Colin kan het wel maar die wil zijn broeken ook graag laag. Sowieso zie je bij hun dan hun hemd en onderbroekje , hemd zit in onderbroek dus dat is al minder "erg" zeg maar.
HenM, meestal, maar heb ze ook van andere merken. Het probleem zit hem gewoon altijd in de achterkant. Word er gek van. Vaak met aantrekken zit het goed, en dan als ze gaat bewegen begint de ellende. Het is ook geen kwestie van een riem erom doen, dat idee heb ik natuurlijk ook al geprobeerd, maar haar buikje is juist te bol daarvoor. Het is iets waar ik zelf ook een hekel aan heb, dat je dan een mooie spijkerbroek te pakken hebt, alleen je moet er niet in willen bewegen, want dan komt je string er boven uit. Dat
Dan als ze niet moet bewegen om de broek te laten schuiven koop ik zelf altijd of een ander model of een maat groter dat ze wat baggy zitten, buurmeisje heeft het wel eens maar bij haar is het eigenlijk altijd dat de broek dan eigenlijk te klein is.
Mijn dochter heeft dit probleem ook altijd gehad. Ze was zindelijk voor haar 2e en omdat veel broekjes in de maat nog wat extra ruimte hebben voor luier ofzo zaten ze een tijdje goed. Daarna begon het weer. Ze heeft een bol kontje waardoor de broek meteen al inkijk heeft . Hoeft ze niet eens voor te gaan zitten. Spaarpot effect zeg maar . Oplossing is hier gewoon geen broeken meer aan . Ze wil ze niet meer dragen . Legging wil vaak ook maar net der billen bedekken Nu heeft mijn dochter ook erg lange benen waardoor maat groter toch al wel nodig is. Toch bedekken die haar kont niet helemaal. Aggg ja menig vrouw is straks jaloers op die bolle ronde billen . Riem zit Max op haar stuitje . Das geen gezicht dus broeken komen gewoon niet meer in de kast
De jongensbroeken van frienz (v&d) zijn heel erg hoog, ik weet niet hoe dat met de meisjesbroeken zit. Verder ben ik erg tevreden over de spijkerbroeken van de c&a deze hebben namelijk breedte maten! De juiste breedte maat helpt ook tegen een bouwvakkerdecolete.
Wij hebben dit ook met onze zoon (inmiddels bijna vier). Bij sommige broeken meer dan andere. We hebben nu pas toevallig een serie broeken gekocht waarbij het meevalt. Ik wet niet of het toeval is of dat zijn postuur nu verandert. We hebben trouwens hier ook bretels geprobeerd (voor een jongen leuker dan voor een meisje) maar ook dat verhielp het niet echt. Bovendien liet hij ze vaak gewoon 'bengelen' en dan helpt het helemaal niet meer natuurlijk. Riem is niet echt een optie bij zindelijke kinderen. Althans: niet die van mij.
Misschien is zo'n dappersnapper een oplossing? Hoeven ze niet een knoop en een riem los te frutselen als ze naar de w.c. moeten (wat ze zich vaak laat bedenken). Mijn dochter droeg op die leeftijd graag leggings met jurkjes of rokjes. Verder, van die spijkerleggings/treggings van Frendz en van de C&A, die blijven ook mooi zitten. Bij mijn zoontje word ik ook gillend gek van de afzakbroeken met bouwvakkersdecolleté, er zijn maar bar weinig broeken die mooi aansluiten. Bij hem wijken ze niet aan de achterkant, maar alles zakt zo snel af.
Ik heb dit probleem ook regelmatig. Dan zijn de broeken te klein of juist te wijd (dochter is lang en smal). Oplossing: Rokjes of jurkjes met een legging!
Ik ben blij dat ik niet de enige ben met dit probleem blijkbaar! Ja ze loopt ook heeeeeel vaak in leggings met rokjes/ jurkjes hierdoor, maar ik vind een spijkerbroek als afwisseling wel zo leuk!
Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina Zien jullie hoe hoog deze broek is? Dit is m'n laatste aankoop, ik heb echt bewust een broek gezocht met hoge achterkant; maargoed, binnen twee tellen ook weer een spleet
Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina En dit is de voorkant. Ze heeft een flink buikie... Misschien komt het daardoor?
Toddler Belts - Kids Belts - Dapper Snappers ze verkopen ze ook bij musjes.com Zijn alleen wel prijzig, maar erg handig als broeken aan de achterkant open gaan staan. Bovendien vind mijn zoontje dat knoopsgatenelastiek aan de binnenkant van broeken irritant, dus dit zit fijner, en geen gehannes met een riem open krijg op de w.c. op school.
ZE heeft dezelfde bouw als mijn dochter, ook stevig. Ik koop hier veel name it, en dan de wijdere modellen of met stretch. Ze hebben ook echt hele leuke baggy jeans. Ik kan eigenlijk geen ander merk kopen, zitten te strak en idd bouwvakkersnaad dus ik blijf stug bij name it
Hier hetzelfde probleem. Soms slaag ik bij de C&A, maar meestal draagt ze broeken van het merk Persival. Ik hoef geen strakke skinny's te kopen, want die stof trekt de achterkant en het kruis naar beneden. Dus een regular fit, niet te strak en een hoge achterkant. Daarbij draagt ze ook nog altijd een riem, zodat de achterkant minder snel open gaat staan. En een lang hemd onder haar shirtjes, zodat je dat goed kunt instoppen. Hanna Je moet niet een te hoge broek kopen, anders heb je juist het tegenovergestelde effect. Als 'ie te hoog is, klapt de bovenkant om of gaat hij juist afzakken. Want een broek blijft nooit goed om je buik zitten. Dat kan inderdaad ook door een buikje komen. Maar ook zonder buikje, heb je daar last van als je broek te hoog is.