Ik ben een vrouw, heb een relatie met een vrouw met wie ik later deze maand ga trouwen. Op dit forum spreek ik dus over mijn vriendin en straks over mijn vrouw. Ik vroeg me eigenlijk af of dit verwarrend is. Als jullie dit lezen, begrijpen jullie dan meteen waar het over gaat of is het handiger als ik het in mijn onderschrift zet om verwarring (over mijn eigen geslacht) te voorkomen?
Eigenlijk ga ik er dan van uit dat het een vrouw is met een vrouw omdat er maar een handje vol mannen hier zit . Verder heb ik zoveel homo relaties in mijn omgeving dat ik niet standaard uit ga van man/vrouw relatie .
Tja, in eerste instantie zou ik misschien denken, wat leuk, een man op het forum, maar neem aan dat het ook wel uit andere dingen duidelijk wordt. Om die eerste gedachte te voorkomen zou je iets in je onderschrift kunnen zetten.. Is ook net hoe vervelend je het zelf zou vinden als je het af en toe moet toelichten.
Nee hoor,waarom zou je dat moeten doen.ik zie de verwarring niet.en daarbij de meeste die hier schrijven zijn vrouw dus er zal niet snel verwarring over zijn.veel plezier op jullie bruiloft!
Mezelf kennende weet ik vanaf nu ik dit lees, bij je forum naam dat jij ook een vrouw bent en snap ik het dus direct. als mensen het niet snappen kunnen ze dit bericht ook terugzoeken door op jouw naam te klikken.
Af en toe moeten toelichten zou ik niet vervelend vinden. Maar wel als het iedere keer moet. Dan is misschien in het onderschrift zetten handiger. Dan hoeft het maar 1 keer . Maar als het meteen duidelijk is dan lijkt me dat niet nodig.
Lijkt me niet nodig. Heb hier zelden een man zien schrijven inderdaad. Heel veel plezier op jullie bruiloft!
Nee joh is niet nodig. De meeste schrijvers hier zijn vrouwen en je bent niet de eerste die met een vrouw is. Als je het zelf makkelijker vindt, kun je natuurlijk iets in je onderschrift zetten. Veel plezier op jullie bruiloft!
Ik vind het duidelijk zat! Dus nee zou het niet in mn handschrift zetten hihi. Ennuhh alvast heeeel veel plezier op jullie huwelijk!!!!
In dat geval.. Zou ik het voorlopig gewoon laten zoals het is.. Kun je het er later altijd nog neerzetten als het toch niet duidelijk lijkt te zijn. Maar ik had het tijdje terug ook... Iemand die sprak over vriendin.. En paar regels verder toch ook een dame bleek te zijn. Niemand die er verder op reageerde ofzo of overduidelijk dacht dat er een man achter de nick zat... Dus denk dat het wel meevalt.
Nee hoor, ik denk niet dat een man zichzelf kleinesara zou noemen, ook niet als hij een dochtertje had dat Sara heet... Bovendien gaat vrijwel iedereen hier er volgens mij in de eerste instantie vanuit dat iemand een vrouw is, tenzij je "man" of e.d. in je naam hebt staan of expliciet zegt dat je een man bent - ook als je het hebt over je vrouw of vriendin. Ik heb het nooit geteld, maar ik weet vrijwel zeker dat er heel wat meer lesbische vrouwen dan mannen op dit forum zitten. Veel geluk met je bruiloft!!
Spannend hé! Wij hebben ook al echt de kriebels! Jullie trouwen ook op een mooie datum trouwens daarna lekker kerst!
Nee, voor mij zou het niet per direct duidelijk zijn, gewoon omdat ik er niet zo bij stil zou staan en eigenlijk zou denken dat je een man bent. Totdat een keer bij mij het kwartje valt ik ga gewoon je naam onthouden nu Maar ik vind dat zeker geen reden om het in je onderschrift te vermelden, bij mij staat er toch ook niet onder dat ik heterosexueel ben? Een fijne trouwdag toegewenst!
Ik zou het niet meteen doorhebben dat je een vrouw bent denk ik. Maar als je verder leest merk je het toch wel. Wat je eventueel nog zou kunnen doen, is je naam veranderen naar MamavanSara. Dan is het meteen duidelijk dat je een vrouw bent
We zijn allebei gek op de kerst en wilden zo dicht mogelijk bij kerst trouwen, met alle lichtjes en alle gezelligheid en iedereen die vrolijk is .. Dichterbij dan dit kon niet . Het was aftellen in maanden, toen in weken, en inmiddels is 's ochtends het eerste wat we tegen elkaar zeggen: "nog ... dagen!"
Dan zou je een berichtje naar mods moeten sturen. Maar doe lekker je ding en maak je niet te druk daarover