Mijn zoontje pakt de nieuwe speen van bibi echt niet, ben er al een week mee bezig maar zodra ik hem geef spuugt hij hem gelijk uit! Nu heb ik nog een oude van 12-36 kunnen vinden naar ook deze wil hij niet. De enige die hij pakt is de 6-12 oude collectie maar die is niet meer te krijgen. Hebben meer kindjes moeite gehad met de overstap naar de new generation of de 12+ speen van bibi?
Mijn zoon wil geen enkele speen, maar ik zag wel dat de oude hier met 50% korting waren. Ik wil wel voor je kijken of ze die van 6 tot 12 maanden hier nog hebben.
Ik heb al lang geen speen meer gekocht omdat ik ze de laatste tijd lelijk vind. Ik wachtte al lang op de nieuwe collectie met hoop op stoere spenen maar als ze echt anders zijn dan zal ons zoontje die spenen waarschijnlijk ook niet nemen en ga ik spijt krijgen dat ik geen lelijke koetsiekoetsie spenen heb gekocht Hier in de AH liggen wel nog de oude lelijke tuttige spenen. De nieuwe nog niet zien liggen hier. Misschien toch maar zo een speen kopen pfff En via internet?