Haai dames! Ik heb afgelopen zaterdag een heerlijke bbq bij mn schoonouders gehad, maar toen werd ik vanmorgen heel erg misselijk wakker, ook (sorry voor de details...) ben ik aan de dunne poep... Hoor mn darmpjes de hele tijd rommelen en ben sinds 7.30uur al 2 keer naar de wc geweest. Nu ben ik dus bang dat het door het vlees van zaterdag komt. Wat zeggen jullie, nog even aanzien? Of toch de vk even bellen? Liefs een misselijke mama...
Vaak komt dat veel eerder opspelen. Dus ik denk dat het niet aan de bbq van zaterdag ligt maar eerder aan wat je gister avond gegeten hebt of gewoon de hormonen
naar het schijnt is er een virus aan het rondgaan,de zoon hier heeft het ook. maar als je het echt niet vertrouwd kan je naar de vk bellen een eens vragen .
Bedankt dames! Maar bedenk me ineens dat de bbq zondag was, ben een beetje in de war door pinksteren ...
Als je last heb van voedselvergiftiging moeten de eerste tekenen binnen 4 uur na het bewuste voedsel te eten merkbaar zijn. Dus ik denk niet dat dat bij jou het geval is. Wel is het natuurlijk goed mogelijk dat het komt door de grote hoeveelheid die je heb gegeten, want dat zijn je darmen niet zo gewend. Ik eet tenminste altijd meer als ik bbq.
Hoi, Bij een voedselvergiftiging treden na 8 uur de verschijnselen op. Het kan nooit aan het vlees liggen van de bbq. Dat had je direct na 8 uur moeten merken. Het zullen vast je hormonen zijn of je maaltijd van gisteren...
Bedankt meiden! Ik ben weer gerust gesteld! En gelukkig is mn buikje na wat kopjes thee weer wat gekalmeerd! Nogmaals bedankt voor jullie snelle reacties, top!