Ik zou het gewoon doen hoor.. je gaat niet met hem de jungle in of naar een onbewoond eiland ofzo Veel plezier, wat jullie uiteindelijk ook gaan doen
Ik zou het ook gewoon doen, hij wil gewoon een leuke dag en graag orgineel zijn. Je gaat het land niet uit en er zijn ook mensen om je heen, mocht er iets gebeuren ga je gewoon schreeuwen hahaha. Bij onze eerste date ging hij gelijk met mij mee naar mijn huis, slim?, nee misschien niet maar je gevoel zegt ook al heel veel. En misschien is dit wel je "ware" en lees je dit topic lachend terug over een tijdje, blij dat je toch bent gegaan. Succes en een liefdevolle dag voor jullie toegewenst!
Ik heb inderdaad ook gewoon zoiets van gewoon doen en ik zie wel hoe het loopt. Na deze dag weet ik waarschijnlijk wel of het een psychopaat is of gewoon een originele man En inderdaad, het is niet zo dat ik naar een onbewoond eiland ga. Ik heb dommere dingen gedaan in mn leven Mn vriendin weet sowieso waar ik ben die dag en die hou ik gewoon op de hoogte. Als het nodig is kan ze de kustwacht op me af sturen
Wat onwijs leuk zeg!! Stoer dat je het doet, je gevoel zit vast goed. Ik hoop dat jullie een heerlijke dag hebben!
Why not... hier na 3 weken internet contact, skype en foon kwam hij hier heen en is gelijk 4 dagen gebleven. uit eindelijk zijn we getrouwd... en super gelukkig.
@bolkje: neem aan gewoon voor een dag... Mijn ouders komen ook zaterdag thuis van vakantie, dus die wil ik dan ook wel even zien
Eigenlijk wel hè Zit mezelf gewoon gek te maken volgens mij, omdat ik nog nooit een man ben tegen gekomen die zo lief/leuk doet. Zegt wel wat over de mannen die ik gedate heb haha. Moet er gewoon even aan wennen ofzo, ipv te denken waar het addertje onder het gras zit
Kan ik me voorstellen hoor... Mijn man was ook zo'n enthousiasteling, moest hem soms ook wel eens een beetje afremmen, maar inmiddels zijn we alweer 2,5 jaar hartstikke gelukkig samen
Het is een waddeneiland, geen eiland in de stille zuidzee ofzo.... Je bent een volwassen vrouw en ik neem aan dat je gewoon in een drukke omgeving komt... En als iedereen weet waar je bent zie ik toch ook niet zo veel kwaad..
Haha, ik snap zelf inderdaad ook niet waarom ik aan het twijfelen ben gebracht doordat het niet gewoon in de stad maar toevallig op de wadden is. Er zijn gewoon mensen in de buurt en er zal me heus niks overkomen. Lijkt me dat het op de wadden zelfs eerder opvalt als er iets gebeurd dan midden in Amsterdam waar niemand er raar van opkijkt Het ken mezelf ook niet op deze manier haha. Ik had vroeger echt totaal geen problemen met daten en heb (achteraf gezien) best domme dingen gedaan. En nu zou ik opeens moeilijk gaan doen.... Ben het gewoon niet meer gewend
Dat ben ik even vergeten Ik weet alleen nog dat het om een waddeneiland ging hahaha. Ik vraag het even na, lekker blond ben ik ook zeg haha Edit: Texel
Gaan! Maar wel eventueel de gegevens van die man (naam, telefoonnummer, eventueel adres) bij familie of vrienden achterlaten.