Is dit vreemd/te snel? (date)

Discussie in 'De lounge' gestart door Salsera, 3 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Zoals de meeste zeggen, gewoon doen als het goed voelt.
    Zou idd ook de gegevens aan je familie leden of vriendin geven en genieten.
    Ikzelf heb mn vriend ook via internet leren kennen...eerst via internet, toen via app /bellen en toen gedate. De week nadat we gedate hadden waren we al 2 volledige weken bij elkaar en uitstapjes gedaan (hadden samen toevallig vakantie)
    Je bent een volwassen vrouw en kan heus wel nee zeggen als je iets echt niet wilt. Je kan natuurlijk wel nog een eet/drank date doen voor je gevoel te bevestigingen (of het nog steeds goed zit)

2. Mirro

Mirro Fanatiek lid

27 dec 2007
    1.782
    30
    48
    Persoonlijk zou ik het niet doen.

3. Flo72

Flo72 Bekend lid

9 apr 2013
    552
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat je een leuke date hebt gehad! Toch heb ik een aarzeling. Hij legt een roos neer, voordat je hem hebt ontmoet. Jullie hadden alleen wat geappt ed. Gaat wel erg snel. Tuurlijk kan het! Neem de tijd iemand te leren kennen. Nu wil hij naar Texel. Waar je niet zomaar weg kan gaan, mocht het toch niet zo leuk zijn....kortom ik zou eerst een date in jouw buurt doen. Hij komt op mij overweldigend over. Als jij het goed vindt voelen, ga dan en laat je gegevens achter, zoals boottijden, naam van de plek, app iemand waar je bent. (ff googlen op zijn naam, wie hij is, wat ie doet, waar hij woont)

4. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Ik zou gaan Texel is hartstikke leuk en hè of je nou een dagje naar een stad gaat of Texel.
    Je gaat niet naar een onbewoond eiland :p

Ik zou het juist leuk vinden.... Snap je twijfels heus ook wel. Maar voor een dagje gewoon gaan!!

5. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Mee eens. Wat maakt het nu uit of je een dagje naar Texel gaat Of een dagje naar de stad? Er is in iedergeval genoeg leuks te doen daar.

6. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Precies, ben het met je eens :)

7. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Gewoon lekker doen!

8. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent

Een bloemetje is toch normaal bij een eerste date? En zeker van de man uit!

9. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Volg je eigen gevoel hierin. Wat anderen zeggen doet er niet toe in dit geval. Als jij denkt dat het gezellig gaat worden en je ziet het zitten om te gaan, dan doe je dat. Laat een vriendin weten waar je bent en wat je gaat doen en klikt het niet of wat dan ook, gelukkig varen er ook weer boten terug en kun jij als volwassen vrouw ook gewoon weer terug naar huis komen. Ik zie het probleem dus niet zo en zou als jij het ziet zitten gewoon lekker gaan en genieten.

10. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Een dagje Texel zou ik zeker doen. Heeft alleen niet zoveel te maken met Friesland :D.

Plezier!

11. Salsera

Salsera Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.198
    177
    63
    NULL
    NULL
    Allemaal bedankt voor de reacties... Heb me alleen dit keer druk lopen maken om niks, want de plannen zijn gewijzigd haha. Door mij hoor, en niet omdat ik het niet vertrouw. Maar mn ouders komen terug van vakantie (ik wist niet precies wanneer) en die komen dan gelijk bij mij langs. Dus ja, ook wat lullig om die af te zeggen vanwege een jongen die ik net ken.

Dus we hebben nog wel een date zaterdag, maar gewoon wat dichter bij mij in de buurt. Ik zal jullie nog wel op de hoogte houden of hij echt de prins op het witte paard is of dat hij er keihard afvalt zaterdag :p

Deel Deze Pagina