Hoi allen, ik hoop dat het hier goed staat. ik zet dit onderwerp expres in dit topic omdat het voor jullie allen nog niet lang geleden is dat jullie een geboorte kaartje hebben moeten maken wij zijn opzoek naar een leuke tekst. dit mag uit de naam van onze Jamie zijn! ik heb al eens op google gezocht maar vond er zelf niet zoveel leuke dingen tussen staan. dus als jullie het geboortekstje van jezelf nog uit je hoofd weten.... dan hoor ik het graag alvast erg bedankt! Groetjes, Sharon
Op mijn kleine teentjes ga ik staan, en kijk mijn lieve broertje aan. Ook al is Nando nog zo klein, ik ben trots zijn grote zus te zijn dit was namens alicia de tekst op ons geboorte kaartje
Wij hadden als tekst: Een nieuw leven Een klein wonder Het klinkt zo gewoon Maar is voor ons Zo heel bijzonder
heel erg leuk! ik had deze al gevonden maar mijn vriend vind hem niet zo leuk: 's avonds als het donker is loop ik op mijn teentjes even naar mijn broertje toe dan voel ik aan zijn teentjes (zou er zelf beentjes van maken) hij is zo zacht, zo lief en klein ik ben trots dat ik zijn grote broer mag zijn
Ik had. Als jouw oogjes naar ons stralen. Stroomt de warmte door ons heen. Deze liefde is oneindig. Zoals jij is er geen één.
erg leuk , deze heb ik nog nergens gehoord wij hadden kort en simpel: Papa trots, Mama blij, buikje weg, ik erbij... maar dat is dus ook voor de 1e en niet vanuit een al ouder kindje.
Wij hadden bij onze dochter het volgende tekstje: Als je straks verdriet hebt zal ik je troosten. Als ze je later pesten zal ik voor je vechten. Maar nu ben ik gewoon blij met jou als zusje erbij.
Wij hadden dit gedicht: Voorzichtig hou ik je vast zo blij dat jij er bent Een zusje voor mij om mee te spelen om geheimpjes mee te delen om mee te lachen ruzieën, stoeien en samen op te mogen groeien Veel succes met een leuk gedicht uitzoeken
wij hadden RAAK, hoera ik ben geboren op mijn verjaardag. had ook een leuke gezien, niks ooier vaar papa en mama hebben sex gehad hahaha kan je niet helpen aan leuke tekst voor een 2de kindje
Wij hadden: De zee fluistert zachtjes jouw naam, in de golven kan je het horen. De zon komt stralend op omdat jij bent geboren.
Wij hadden: Mama droeg mij 9 maanden lang, ze werd er s'nachts vaak wakker van. Maar nu ik ben geboren, kan ik ook mijn papa storen! (alleen papa storen heeft niet gewerkt, hij slaapt overal doorheen 8))
Wij hadden: [FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][SIZE=-1]Wanna tell you a story About a little girl I know When it comes to being cute Oh she steals the show Exactly 10 little fingers Exactly 10 little toes Weighing 4060 grams being a lot of cms tall [/SIZE][/FONT] [SIZE=-1]You could say [SIZE=+1]YELENA ROZA KATHARINA [/SIZE] [/SIZE] [SIZE=-1] has got it all ![/SIZE] Komt van dit liedje af: YouTube - AC/DC - Whole Lotta Rosie Zowel papa als mama enorme rockfans. Dit nummer is standaard ons laatste nummer in de set met mijn bandje. Ik vertel er alleen nooit bij dat de originele tekst over een hele losbandige dame gaat. En tja Rosie, haar middelste naam is Roza....
Je hebt twee kleine handjes Geef ons er allebei een Dan leiden wij je rond totdat je zegt Ik kan het wel alleen
Wij hadden; 'hoera het is me gelukt, ik ben op mijn verjaardag geboren!', en 'zo mooi, zo klein, zo lief.. zo van ons!'. Laatst las ik ook ergens; 'om een lang verhaal kort te maken, hij is er!'. Vond ik ook erg leuk! Vanuit een ouder broertje; 'Dag lief klein broertje, ik vind je lief!'
dit was ook de tekst die op jamie zijn kaartje stond, alleen had ik hem zelf nog iets aangepast: In mama's buik was het warm en zacht, lag ik te trappelen dag en nacht maar nu ik eindelijk ben geboren zal ik ook papa's dromen eens gaan verstoren vind ik zelf nog heel erg mooi... maarja ga hem niet nog een x gebruiken die engels is ook erg leuk maar ik hou het maar gewoon bij nederlands denk ik
Wij hadden: Een stille hoop werd een diep verlangen naar jou, een klein mens Nu is hoop door geluk vervangen. Ons zoontje heet Tygo wat geluk betekent.
hmm ook erg mooi. maar vind het vooral passen bij mensen die zeg maar een lange tijd aan het proberen zijn... bij ons was het eigenlijk meteen raak, dus we waren eigenlijk nog niet zo aan het hopen op een wonder... begrijp me niet verkeerd he... een babytje is altijd een wonder..
Haha ja je heb gelijk, we waren al een tijdje bezig dus dit gedicht is heel persoonlijk, het was precies hoe ik me voelde. Is het niet leuk om in je gedicht te verwerken dat je zo blij was dat het zo snel gebeurde ofzo, tis maar een ideetje hoor Er zijn zoveel mooie gedichtjes te vinden op internet.....
ik heb gisteren avond even op internet gekeken maar ik was het eigenlijk zo beu! ik heb mss op 20 sites gekeken en overal stonden gewoon dezelfde op... en hier vraag ik wat ze op hun kaartje hebben staan en ik krijg zo al veel verschillende dus ik denk dat ik hier meer kans maak... kben nog altijd wel aant zoeken via internet hoor maar tot nu toe zonder succes!