show je hele huis!

Discussion in 'De lounge' started by Lovely83, Jan 2, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Binnenkort krijgen we de sleutels van ons nieuwe huis.
    Werkelijk alles moet eraan gebeuren! Erg leuk natuurlijk want we kunnen dus alles naar eigen smaak maken.
    Maar ik heb gewoon inspiratie nodig! Heb natuurlijk wel wat dingen in mn hoofd maar nog niet voor alles concrete plannen.

Dus kunnen jullie me inspireren met jullie huis? :D

2. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

Mar 22, 2011
    2,264
    0
    0
    Ik zit in dezelfde situatie!

Ik heb inmiddels al veel ideeën opgedaan op www.welke.nl daar kun je je aanmelden en dan kun je 1000den foto's bekijken en bewaren van interieurs, badkamers, keukens, slaapkamers, opberg ideeën. Zitten echt leuke dingen tussen!

Ik ben er in ieder geval al uit dat we een beton vloer krijgen (gecoat), met massieve teak meubels en een grote eettafel met RVS onderstel. Industrial look zeg maar. En dan warm maken met accessoires en ik vind okergeel een mooie kleur voor eventueel wat kussens e.d.

3. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Bedankt voor de tip inge!

4. Soumayyaah

Soumayyaah Bekend lid

Aug 8, 2011
    547
    33
    28
    Ik ben ook op zoek naar tips, hoop deze maand nog te kunnen verhuizen :D

5. Marieke4mei

Marieke4mei Niet meer actief

Bedoel je echt dingen zoals vloeren en muren of meer de inrichting?

6. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Voornamelijk inrichting :)

7. Eylem

Eylem Niet meer actief

Wij zijn net verhuisd, wonen nu 2 weken hier. Ik vond het van tevoren ook heel moeilijk om te bedenken hoe of wat. Maar achteraf viel het erg mee. Hoe wij het hebben aangepakt:
    - een goede basis, dus het hele huis is geschilderd met een goede verf (Histor Monodek) en echt alles is gedaan, ook de radiatoren en alle kleine hoekjes etc. Nu is het toch leeg dus beter nu ook maar alles aanpakken. In het hele huis ligt hetzelfde goede laminaat.
    - een paar basiskleuren voor je interieur kiezen. Wij hebben gebroken wit en heel lichtgrijs (histor damp) als verf en dan voor de meubels wit en grijs (lichtgrijs en antraciet). Dat maakt het kiezen veel makkelijker én belangrijker, het zorgt voor eenheid, ook al koop je niet alles in dezelfde winkels (zeker als je op je budget wil letten handig ;) )

en tijdens het klussen in je huis wordt vanzelf ook wel duidelijker hoe je het wil inrichten, is mijn ervaring. Ik hou zelf erg van eenheid omdat dat een heel rustig beeld geeft maar ik zou in ieder geval per kamer zorgen dat je voor eenzelfde stijl kiest.

8. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

Jul 22, 2011
    2,115
    222
    63
    gewoon naar funda gaan

9. Soumayyaah

Soumayyaah Bekend lid

Aug 8, 2011
    547
    33
    28
    Ik vind het moeilijk om een bepaalde soort stijl uit te kiezen. Ik heb op een board op pinterest echt iets avn 400 pins, met allemaal dingen die ik mooi vind. Maar toch vind ik het moeilijk om daar meubels bij uit te zoeken.. want dan kom je toch al gauw uit op van die ; standaard ; meubel sets. en dat vind ik meestal niet echt mooi..

10. Soumayyaah

Soumayyaah Bekend lid

Aug 8, 2011
    547
    33
    28
    @ lovely, heb je ook wel eens op pinterest gekeken>?

11. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Nee ook nog niet, zou zo eens zoeken.

Heb in ieder geval al wel iets leuks voor de slaapkamer gevonden, namelijk zelf een bedhoofdeinde maken :)

12. Spitsmuis

Spitsmuis Niet meer actief

Dit is mijn zithoek thuis.
    We hebben het heel knus gemaakt,houden we van haha
    We wonen hier nu 1,5 maand maar nog niet helemaal klaar.

Attached Files:

13. Verox

Verox Niet meer actief

Ooow... ik kan niet wachten om mijn huis in te gaan richten!
    Wij zijn al drie jaar aan het klussen hier, maar het interieur is nog niet aan de beurt...
    Ik kijk hier dus even lekker mee...

@ Spitsmuis. Ik vind je schaapie geweldig! Even googlen waar ik die kan kopen!

14. Riverr

Riverr Fanatiek lid

Aug 27, 2012
    2,019
    172
    63
    Leuk topic ik hou er ook van om bij mensen 'binnen te gluren' en ideetjes op te doen. Ik zal straks even achter de laptop kruipen en wat foto's uploaden

15. Spitsmuis

Spitsmuis Niet meer actief

Schaapje komt van baby walz

16. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

Nov 6, 2010
    10,813
    0
    36
    Noord-brabant
    leuk topic! ivm privacy wil ik hier alleen niet mn hele huis showen maar voor degene die wel foto's posten, ik ga meegluren! haha

17. Riverr

Riverr Fanatiek lid

Aug 27, 2012
    2,019
    172
    63
    Op sommige fotos zien jullie misschien nog electra draden hangen of andere rommel maar dat komt omdat we net klaar zijn met een miniverbouwing. We kwamen een kamer te kort voor de kleine. Het moet even in meerdere posts want anders wil ie niet ;)
    1e+2e foto; zithoek tv +bank

3e+4e foto; eettafel met kast en wat accesoires

18. Sallie

Sallie VIP lid

Sep 27, 2008
    8,257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Wat gezellig Riverr! :). Mooi.

19. Riverr