Onzeker door vriendje met minder vaak zin door vermoeidheid..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sjorsjette, 18 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Hey meiden,

Ik loop al een tijdje aan tegen de vermoeidheid van mijn vriendje..

Wij zijn onlangs verhuisd (nog bezig in het huisje en in de tuin) en mijn vriendje heeft toevallig ook nog is nog niet zo heel lang een nieuwe baan.
    Hij is de laatste tijd vaak moe, ''te'' moe en of slaapt eerder, ligt naaste me en geen reactie offf een botte afwijzing met als uitleg; Ik ben moe, moet morgen werken enzzzz

Wie kent dit? of zou er over willen kletsen??

LiefssSjors

2. Tara26

Tara26 Bekend lid

7 apr 2010
    783
    0
    16
    Helaas herken ik dat maar al te goed.
    Hier is dat ook vaak het geval geweest, te moe, of met de gedachten totaal ergens anders zitten en dus geen "zin" hebben...

Tja wat doe je eraan.....We kunnen de mannen niet verplichten, enkel maar wachten en hopen dat het tijdelijk is ;)

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    meestal hoor je het andersom. ;)

4. Tara26

Tara26 Bekend lid

7 apr 2010
    783
    0
    16
    Haha dat is zo, maar zo zie je maar weer dat het ook anders kan :D:p

5. muffinmeisje

muffinmeisje Actief lid

7 aug 2009
    461
    0
    16
    Vervelend sjorsjette! Hopelijk is het idd tijdelijk, ik herken het wel een beetje van mezelf. Ik heb ook periodes dat mijn zin soms wat minder is en dat heeft dan idd vaak te maken met vermoeidheid en drukte e.d. En dan na een tijdje is het gelukkig ineens weer zoals het was. Misschien kunnen jullie af en toe overdag of in de ochtend wat tijd voor elkaar maken?

6. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    Nou die tijd hebben wij ook gehad hoor maar toen een goed gesprek gehad... en uitgelegd dat wij vrouwen niet 365 dagen in het jaar vrichtbaar zijn... nu heeft hij er begrip voor en tegen de tijd dat ik vruchtbaar moet worden is hij er ook klaar voor... geven en nemen toch??? en we willen allebei een kindje...

7. leyshena

leyshena Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.959
    0
    0
    helpende niveau 2 in opleiding
    midden nederland
    misschien vitamine geven voor de energie...

of een keer een leuk lingerie setje aandoen hihih

idd erg vervelend hoor..succes in ieder geval

8. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Ik ken dit heel goed!! maar bij mijn vriend is het meer om stress op dit moment,, er zijn hier van mij kant veel tranen gevallen maar ik doe er niet meer aan, ik weet nu nu dat het niet aan mij licht maar gewoon aan meneer zelf,, maar deze laatste maanden gaat het eigenlijk best wel goed:D

9. Vuurtorentje84

Vuurtorentje84 Bekend lid

16 mei 2010
    767
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Ik herken het ook welleens, soms wordt ik er niet goed van!:x

Ik heb nu aangegeven wanneer mijn vruchtbare periode is op de kalender in de wc haha en dan weet hij ook van, ik moet binnenkort mijn energie bespraren en er hard tegenaan gaan hihi.
    Vorige week dus er flink tegenaan gegaan en deze week ligt hij na het werk een uur in zijn bed, zo moe is hij!
    Nu ligt hij dus te pitten en zo sporten.

Misschien ook een leuke tip voor jou, geef hem wat multivamintjes!

Succes en hopen dat deze periode snel over is!

Liefs,

10. dbrgrsmr

dbrgrsmr Actief lid

24 mrt 2010
    460
    0
    0
    gelderland
    hey meid herken het heel goed denk dat er een hoop vrouwen zijn die hier last van hebben, er word alleen niet echt o
    ver gepraat! Andersom wel, wij vrouwen schamen ons ervoor en denken vaak dat t aan ons ligt, is absoluut niet zo trouwens!

Ik heb ook een goed gesprek gehad met mijn vriend hierover, en doen het nu vooral in de vruchtbare periode, en daaromheen niet zo veel!

Misschien een tip! Wacht niet tot je in bed ligt want hij gaat naar bed omdat i wil slapen, ga wat eerder naar bed of verleid hem vroeger op de avond! Ik wachtte eerder altijd tot we in bed lagen en dan kon ik t echt wel vergeten!
    Laatste x heb ik hem gemasseerd en hem voorzichtig verleis tijdens t masseren!
    Lincherie kan ook wonderen doen, of stap bij hem onder de douche als i aan t douchen is!!!

Succes meid!

X

11. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Inderdaad gewoon aangeven dat onbevlekt ontvangen alleen bij Maria lukt ;)

Hier heeft vriendlief ook láng niet altijd zin (ook met tijd en wijle chronisch moe) en mede daarom doe ik ovulatie testen en vertel ik hem op tijd dat er gepresteerd moet worden ;). Heeft bij ons inmiddels al 2 keer tot succes geleid dus mij hoor je niet meer klagen ;).

Overigens geef ik het ook braaf na het eten of sochtends al aan, als we in bed liggen denkt hij ook echt alleen nog maar aan slapen ;)

12. Sjoelke

Sjoelke Bekend lid

3 jun 2010
    905
    0
    0
    Verstandelijk gehandicapten sector
    Noord-brabant
    Bevenstaande heb ik ook gedaan. Heeft bij mij goed gewerkt. Verder zeg ik hem altijd tijdens de vruchtbare periode dat we weer moeten klussen. Dan is hij er wat op voorbereid. Tot nu toe gaat het goed.

Suc6

Liefs Sjoelke

13. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Hai meiden heel heel erg bedankt vast voor het reageren... ik heb het weekend niet kunnen kijken/lezen omdat ik door de verhuizing nog geen internet verbinding heb (had het al wel moeten hebben maar ja:()

14. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Wachten en Hopen jah:(:D

LiefssSjors

15. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Meestal wel ja alleen in dit geval niet.. haha het lijkt ook alsof dit aan de gang is vanaf we met de pil stopte.. het nam iets af en is nu dus zoals ik aangaf.. slechter kan toch niet?:(

16. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Wil met alle liefde tijd vrij maken, alleen als het me dan lukt het eerder op de dag dan hapt hij niet.. (lukt zelden op de dag ivm werk ''ook mijn werk'')
    Verder in de ochtend is hij niet wakker te krijgen :(

Ik loop nu dus vanaf vorige week woensdag al wat killer te doen in de hoop dat dat gaat opvallen.. werkt nog niet helemaal maar begint 'm op te vallen.. vanmorgen wilde hij voor het eerst weer een kus geven met van huis gaan naar werk.. gaf hem half me voorhoofd.. is misschien niet de leukste manier.. maar ja wat dan?????

17. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Heb 'm idd al aangegeven dat het maar een beperkt aantal keren per jaar mogelijk is.. zelfs per maand nog is verteld.. hij had idd wel zoiets van owja. ja maar dan moet je het zeggen.. ik heb aangegeven dat ik dat naar mijn gevoel dus al doe en dat het niet aankomt of afw.reactie.. hij baalde en ging meteen in de modus.. ow dus ik kan niet voldoen aan jou behoeftes:(:(

En ja een kindje willen we saampjes.. hij wilt nog wel.. ;) heb dat nog wel effies gechecked!

LiefssSjors

18. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Dankje! Heb idd een setje gekocht.. we wachten af! haha en vitamines, kan het proberen.. lekker met dit warme weer fruitjes enz.. ;)

LiefssSjors

19. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Ow das voor jou ook balen hey! Wel fijn dat je het toch voor elkaar hebt gekregen! Ik kan het proberen wat fruitjes of sapjes maar effies kijken of hij daar wel zin in heeft. ;) Hoop ook idd dat deze periode snel voorbij is.. zit momenteel een beetje in me bewuste koele kille modus.. kijken of het gaat opvallen.. weet anders ook niet :(

LiefssSjors

20. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    @dbrgrsmr
    Dank voor je reactie... ik ken het ja dat als je wacht tot het in bed liggen dat we het dan kunnen schudden. Vind het fijn dat ik trouwens reacties heb gekregen, vrouwen praten er idd niet over.

Ik heb wel gedacht zoals jij al aangaf dat het aan mij ligt.. ik dacht echtl; wil ik dat te veel/vaak... of iets aan me uiterlijk of wat ook :(:(

Probeer dit los te laten en ja hopen en verder gaan. Massages houd hij niet van (nooit niet). Verder met hem douchen ook niet echt, probeerde het voorheen wel is (voor het stoppen met de pil) maar zelfden dat hij dat leuk vind. Het lijkt nu alsof ik een anti-sex vriendje heb.. dat is echt niet zo hoor. Voorheen was het spontaan.. in de auto.. of weet ik het, lonken als we ergens op bezoek waren, stiekemme smsies enz.. probeer dat nu wel, af en toe een sms of wat maar ja hij is nu effies niet hapgraag. Ben nu een dag of 4 koel en kil aan het doen.. kijken of dat gaat opvallen ofzo.. weet het ook niet echt:(

Jammer ook dat het bij jullie nu alleen rond de vruchtbare periode is.. vind je dat niet moeilijk dan??

LiefssSjors

Deel Deze Pagina