Hallo Dames, ik ben woensdag 2 weken overtijd,dus willen ze me gaan inleiden. Zelf zie ik er echt tegenop,en zie het ook wel als een teleurstelling. Had echt gehoopt dat de bevalling vanzelf thuis op gang zou komen(kan nog hoor,heb nog 2 dagen),maar tot nu toe is het erg rustig. Ben erg bang voor het inleiden,heb er wel vanalles over gelezen,en heb een leuke verloskundige die me echt op mijn gemak stelt,maar toch,als ik aan woensdag denk,brrrrrr. Probeer de knop nu maar om te zetten,en te denken dat ik woensdagavond als het goed is onze kleine uk eindelijk in mijn armen heb... Zijn er meer dames die er zo tegenop zagen? Groetjes Petra
ik zag er aan de ene kant ook tegenop. Vooral bij de eerste. Die is nog spontaan gekomen bij 41.6 ( dus er is nog hoop) die bevalling duurde alleen zoooo lang dat ik bij nr 2 er niet meer tegenop zag om ingeleid te worden. Dan ging het iig wat sneller. En dat ging het ook. om 8 uur gel ingebracht en om 13.uur 3 cm ontsluiting dus vliezen gebroken en toen niet eens een infuus meer nodig gehad iets voor 4 is de kleine man geboren. En ja het was heftig maar zoveel beter dan de eerste keer. En bedenk; je bent al lekker in het ziekenhuis, je hoeft niet met heftige weeën alsnog in de auto, als het niet meer gaat kan je om pijnstilling vragen. Echt je kan het hoor! succes alvast!!!!
Ik ken best veel meiden wie ook een datum hebben gekregen om ingeleid te worden, maar waarbij op het laatste moment nog spontaan een bevalling is begonnen. Ik hoop dat je bevalling alsnog spontaan begint. En zo niet meis, je bent daar in goede handen!! Succes.. je weet in ieder geval dat je je kindje snel zult kunnen knuffelen
Hier ingeleid vanwege een te hoge bloeddruk met 40.3. 's Morgens rond 10.00 uur klein beetje gel ingebracht om de boel te laten verweken. Ik had toen een krappe centimeter ontsluiting. Daar rustig gewacht,.. pff.... en om 13.00 uur kreeg ik wat krampen... dacht dat het van het eten was.. want ik had hachee met rode kool op ( stommer kun je het niet doen, maar ja.. 't was alleen dat, ... ) en had dus niet in de gaten dat het begonnen was. Tegen 14.30 uur begon het iets meer pijn te doen... en drukte ik op het belletje. Toen de VK kwam braken spontaan mijn vliezen, mocht ik nog vlug ff douchen en had ik opeens al 6 cm... rond 17.00 uur volledige ontsluiting,... 17.30 uur werd onze dochter geboren. 't Was heftig allemaal zo snel, maar om nu te zeggen dat ik het TE pijnlijk vond.. uhm.. nee. Viel me reuze mee allemaal, en dat voor een eerste... succes!
Pinter, geen ervaring hier, maar ik wens je heel veel succes voor woensdag en uiteraard hoop ik voor je dat je nog spontaan mag bevallen. Gr.
er is zeker nog hoop ja,en wat je zegt klopt ook,je hoeft niet meer tussen de weeen door naar het zieknhuis,je bent meteen in goede handen ja. bij jullie is het mooi vlot gegaan zeg.. bedankt voor je reactie,groetjes petra
in goede handen ben ik daar zeker ja. jij bent ook uitgeteld,of niet?? succes met je bevalling zeg,veel geluk,groetjes petra
pijnlijk wordt het zeker,misschien ben ik gewoon bang voor het onbekende,en dat het nu zo snel dichtbij komt.... bij jou ging het ook al zo vlot lees ik. moet zeggen dat ik door jullie reacties het wel positiever inzie nu,. bedankt dames........groetjes petra
thanks,ik zal hier een bericht plaatsen,als het zover is,en ik met trots kan vermelden wat het geworden is....
Hier precies vandaag uitgerekend en vandaag gaan ze een 3e poging doen tot strippen.. mag hopen dat het nu wel gaat werken. Maar goed meis.. onthoud dat jou bevalling weer anders is als die van een ander. Jij ervaart het op jou manier.. Laat het gewoon over je heen komen, dan komt het echt wel goed. Houd je maar vast aan de gedachte dat je snel je kleintje in je armen zal hebben... en dan denk je, het is het allemaal dubbel en dwars waard geweest Ik mag voor de 2e x.. en zeg altijd maar zo, als het echt allemaal zo ondragelijk zou zijn geweest.. waren ik en vele andere dames, nooit meer aan een 2e/3e enz begonnen Succes en het je kan het!!!!!
misschien een stomme vraag, maar moet je per se ingeleid worden? gaat het nog helemaal goed met je baby? ik wilde per se niet ingeleid worden, en zolang met Ties alles goed zou gaan mocht ik tot na 42 weken doorlopen. zover is het niet gekomen maar ik mocht het wel zélf beslissen. en dat het rustig is zegt niets hoor, ik had mijn bevalling helemaal niet zien aankomen. werd ineens wakker met weeen
ik zou ook tot week 43 mogen doorlopen,en zou dat best wel willen hoor. met de baby gaat alles goed,en met mijn gezondheid ook. alleen zou ik dan dagelijks op controle moeten in het ziekenhuis,is een half uur rijden,en dat gaat steeds zwaarder worden,vooral met mijn bekken. je bent toch telkens een uurtje of 2 kwijt,en ik slaap de laatste weken heel erg slecht,dus het rijden wordt er niet veiliger op zo. ik denk dat ik zo de juiste keuze maak,en hoop nog dat uk vanzelf komt vandag of morgen....
dat is waar. ik had ook bi maar ik woon boven de vlos en het zkh is aan het einde van de straat. dat maakt het wel makkelijker. succes ermee meid, en je weet maar nooit, voor hetzelfde geld ben je morgen op dit tijdstip bevallen!!