Hee meiden, Morgen wordt ik waarschijnlijk (als het zin heeft) bij een thuisbezoek van de vk gestript. Ik ben dan precies 40 weken zwanger. Nu is mijn vraag bij wie heeft dit uiteindelijk geleid tot het begin van de bevalling...? Bij m'n eerst ben ik namelijk 2x gestript en uiteindelijk ingeleid met 42 weken... dit hoop ik nu te verkomen... Groetjes Niki
Bij de een geeft het de prikkel dat het op gang komt en bij de ander doet het niet meer dan rommelen. Vriendin van mij hebben ze geprobeerd te strippen en dat heeft tot niets geleid. 5 dagen later zat ik in het ziekenhuis met haar mee te puffen. Als dat niet gebeurd was dan had ze de dag er na naar de Gyn gemoeten want dan zou ze op 42 weken zitten.
bij de eerste ben ik gestript met 41 weken en toen heeft het niet geholpen. deze keer ben ik weer gestript met 41 weken en een paar uur later kreeg ik weeen en redelijk snel daarna is mijn zoontje geboren.
Bij de eerste heeft het strippen niet geholpen. Bij de tweede was ik het nog helemaal niet zat en was het strippen nog niet nodig. Een paar dagen later is onze dochter geboren na het spontaal breken van de vliezen. Bij ons derde kindje wilde ze me strippen met 40 weken maar alles zat nog potdicht en dus helaas niet mogelijk. De ochtend erna is onze meid na een bevalling van anderhalfuur geboren.
tja... maar gewoon afwachten dan... vk is net de deur uit, maar heeft niet gestript omdat ze net al iemand had gestript en er iemand aan het rommelen was... dus ze wilde niet het risico lopenm dat er 3 tegelijk zouden gaan bevallen... ze heeft wel inwendig onderzoek gedaan: baarmoedermond was al iets verstreken/rijp, dus nu afgesproken dat asl de baby er donderdag nog niet is dat ze dan gaan strippen... nu maar hopen dat ik eerder kan bellen! Groetjes Niki