Ik ben een paar keer wezen plassen vanavond, en als ik dan was uitgeplast kwam er nog wat vocht na lopen, maar het leek niet of ik het uitplaste.. Dus heb ik net de laatste keer wat opgevangen en het is gewoon helder, ruikt niet naar urine, en zitten hele kleine schilfertjes in. Zou het vruchtwater zijn? x goldy
sorry ik weet t niet maar lees wel ff mee kwam er net achter dat m'n onderbroek helemaal nat is... en als t blijft lope o.i.d. dan ga ik t proberen op te vangen...
nee helemaal niks, daarom juist, ik heb net weer wat opgevangen maar daar lijkt wel urine bij te zitten
Als er vlokjes inzitten kan dit best wel een vruchtwater zijn ja. Zou voor de zekerheid de vk bellen, die zijn er immers voor. Als het zo is, succes, dan zal het niet lang meer duren voor je mama bent.
Oh en even proberen om op je hand/vinger te blazen, als er dan meer uitkomt, dan is het denk ik wel vruchtwater.
jaa ik w8 nog even, kijken of er iets gebeurt en dan bel ik dadelijk de vk.. ben best zenuwachtig nu en me mannetje ook
ik heb besloten om nog even af te w88 tot morgen vroeg, want heb nog nergens last van en ook niks meer verloren dus ga nu slapen en laat morgen vroeg weer wat weten. Bedankt voor jullier reacties!
Ik had echt gebeld ook i.v.m infectie gevaar enz. Misschien heb je al ontsluiting dat kan ook ondanks je niets voeld. De eerste 4 cm heb ik geen weeen gehad.
Dit is wel waar heb ik gehoord....als je vliezen gebroken zijn is er meer kans op infecties.... Niet om je bang te maken, maar ja, een belletje duurt maar even en dan weet je het iig zeker.