Hoi Dames, ik ben nu 33,5 week zwanger, en kan echt NIET meer stil zitten. Als ik te lang zit, of in een bepaalde houding zit, krijg ik een naar/benauwd gevoel. Zolang ik blijf lopen heb ik dit niet. Hebben meer vrouwen dit?
Grappig we zijn even ver.. Ik herken het niet helemaal maar heb ook wel een bepaalde rusteloosheid in me. Merk wel dat als de kleine flink aan het bewegen en draaien is ( nog niet ingedaald) ik ook een raar benauwd gevoel krijg. Misschien is dit bij jou ook het geval?
Oh en alles komt natuurlijk ook steeds meer in de verdrukking te zitten dus dat zal er ook wel mee te maken hebben
Haha leuk! Weet je al wat het wordt? En hoe gaat het verder met je? Ja dat zal er ook hoogstwaarschijnlijk mee te maken hebben haha. Bij mij is het niet perse als ze aan het bewegen is, maar gewoon heel de tijd haha.
Ik zit nu dan op 34 weken, Maar herken het wel een beetje. Heb dan niet echt het benauwde gevoel. Maar meer het niet stil kunnen zitten. Ik moet hier al op een stoel zitten van de eettafel omdat de bank me te laag is en het me dan te veel moeite kost om er weer af te komen. En ik blijf ook steeds in een andere houding zitten omdat mijn benen ook snel slapen haha.
Die rusteloosheid kan op zich wel handig zijn voor de grote schoonmaak in huis (lees nesteldrang) Wij verwachten een zoon! Jij een meisje zo te lezen?! Leuk!! Uhm hoe ik me voel.. Nou steeds minder energie en bi maar verder goed en jij? T gaat al opschieten he!
Hihi zwanger zijn is echt een gehele overname van het vrouwenlichaam! Gelukkig is het maar van tijdelijke aard
Haha ja, alle was is al gedaan hier hoor haha. Klopt ja, wij een meisje Ik voel me ook op zich wel oke. Slaap alleen amper, en kan s middags niet slapen of rusten oid. Na 5 minuten sta ik alweer op mn benen. Ja, het gaat wel snel nu ja, vind het wel echt spannend hoor! (mn eerste) Maar van mij mag het ook al zover zijn