Hey meiden, Misschien ben ik wel de enige die dit nummer nog niet kende, maar vindt het zo mooi. Wou het degenen die het nog niet kennen, niet onthouden. Ha, ben vandaag ook wel in een enorm emotionele bui Het nummer van Marco Borsato - Slaap Maar : YouTube - Marco Borsato - Slaap Maar Liefs, Veerpeer
Het is inderdaad een prachtig nummer! Toen ik jou onderwerp zag, wist ik meteen dat het over dit nummer zou gaan
hihi ken ik ook..bij de eerste zwangerschap heb ik dat nummer grijs gedraaid. nu kan ik (en mijn vriend) het niet meer aanhoren hahahahahaaa
Ik kende het liedje nog niet. Net meteen geluisterd en de tranen biggelden over mijn wangen, zo mooi en toepasselijk vond ik het (hoezo zwangerschapshormonen...).
mooi he...ik ga niet luisteren want dan ga ik weer janken zwanger of niet zwanger ik hou het nooit droog bij dit liedje.
Hihi, dacht ook gelijk dat je dit liedje bedoelde bij het zien van de titel. Hier nog een liedje, erg oudbollig, maar de tekst is ook wel mooi: YouTube - helga Niemand heeft je ooit gezien
Ik kende dat hele nummer niet!!! ik ben normaal helemaal niet van de nederlandstalige muziek en al helemaal niet van marco borsato...maar ik kon het niet droog houden toen ik dit nummer net hoorde...zit nu nog met natte wangetjes...ga hem straks aan mijn vriend laten luisteren!!
dat nummer van Trijntje Oosterhuis is ook erg mooi inderdaad! En ja... haha kan me voorstellen dat je het op een gegeven moment te vaak gehoord kan hebben (nummer van Marco Borsato) maar kan het nu idd ook nog echt niet droog houden. Pff..
Ik zit zo vaak te zwijmelen bij dit soort nummers. Hier nog een paar Marco borsato - Een liede voor het leven YouTube - Marco Borsato - Een Liefde Voor Het Leven Jon Christopher Davis - Baby looks good on you YouTube - Baby Looks Good on You®, by Jon Christopher Davis en deze is gewoon om te lachen - 2 in 1 YouTube - 2 in 1 (the pregnancy song)
Ik kende het nr helemaal niet, maar heb m dus net gehoord. OMG.. zo mooi..kon het echt niet droog houden!
ik vind "Baby looks good on you" leuk Ondanks de zwangerschapshormonen is Marco Borsato het nog steeds niet .