Overtijd of gewoon een cyclus overgeslagen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Wup, 7 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Vanaf mn laatste echte ongi geteld ben ik nu 20 dagen over tijd! Tussen door een keertje 3 daagjes wat bruin verlies gehad en later nog een keer 1 dagje. Maar dat vond ik allemaal verre van een echte ongi! Ik ging er maar vanuit dat het geen ongi was....
    Vanaf het tussendoor bruin gerekend zou ik nu 3 dagen over tijd zijn...vd week voor het laatst getest alles nega! Lekker ingewikkeld, ik hoop dat jullie het nog snappen!

Wat zouden jullie hier als eerste dag rekenen?

2. Heb ik ook 2x gehad maar na een lange tijd toch ongesteld geworden. Ik sla cyclie over namelijk. Maar had toch tussendoor bruinverlies. Succes

3. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Ik ken het probleem, ik had van dag 28 tm 31 wat bruin verlies en op een gegeven moment ook wat licht roze verlies en verder niks
    (wel een keer negatief getest) en zit inmiddels op dag 60...

4. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Ik kan me hier ook wel aansluiten...
    Af en toe heb ik een klein beetje rood, dat gaat over inh bruin en dan is het weer weg...en dat op 1 dag...
    vreemd hoor.
    Mijn testen zijn negatief...helaas...
    Ik kijk het deze week aan en ander naar de huisarts.
    Zijn jullie bij de huisarts geweest?

5. Marlous

Marlous Niet meer actief

Vooral hoop blijven houden

6. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Was al bij ha geweest maar die wil niks doen...
    Gelukkig ben ik gister ongesteld geworden....de drie weken te laat worden nu volgens mij gewoon weer gecompenseerd!

7. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Ik ben niet bij de HA geweest en ik weet ook niet goed wat ik moet doen... We gaan nl donderdag op vakantie, straks krijg ik in mn vakantie (in Portugal) ergens last van.... Misschien dak toch nog ff bij de HA langs moet gaan, voordat we op vakantie gaan..

8. Sweetness

Sweetness Actief lid

9 apr 2007
    152
    0
    0
    Ik heb afgelopen maand ook een cyclus overgeslagen volgens mij. Of gewoon een hele late eisprong, net hoe je het wil noemen. De cyclus duurde 60 dagen. Gelukkig kon ik aan mijn temperatuurcurve zien dat ik wel een eisprong had, dat stelde mij weer enigszins gerust want sinds ik met de pil gestopt ben (sept. 2006) was mijn cyclus wel iets langer dan gemiddeld maar niet extreem. Wel wortel schieten als het zo lang duurt, want zodra een nieuwe ronde begint, zijn er nieuwe kansen.

Ach, wat zit ons lichaam toch raar in elkaar :( .

Gr. Sweetness

32/34/28/38/37/60

9. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Ik ben afgelopen maandag "gelukkig" ongesteld geworden!
    Nieuw ronde nieuw kansen! Heb nu alleen wel veel meer last van mijn buik, maag en bij vlagen misselijk. Denk dat het nu allemaal wat erger is omdat ik een tijdje niet ongesteld ben geweest ofzo!

Deel Deze Pagina