Hallo allemaal, Sinds 28 september is Andrea vermist, een meisje van 14 jaar uit Utrecht. Ze is de dochter van een heel goede vriendin van mijn moeder. Mijn moeder heeft daarom een Hyves voor haar aangemaakt. Zie hieronder de Hyves die voor haar is opgericht! http://andrea-vermist.hyves.nl/ Word allemaal lid van deze Hyves want hoe meer leden hoe groter de kans dat we haar terug vinden, en houd A.U.B oren en ogen open! Groetjes Roxanne
heb geen profiel op hyves, maar wens jullie heel veel sterkte en hoop dat ze snel terug gevonden word
Jeetje wat erg! waarschijnlijk in het loverboy cirquit terrecht gekomen? Ik heb me ook toegevoegd, hopelijk wordt ze snel gevonden.
ik ben ook lid geworden en een berichtje achter gelaten.. Hopelijk word ze snel terug gevonden! Liefs Kiss
Ik ben ook lid geworden. Ik hoop dat ze heel snel terug gevonden wordt! Overigens vind ik dit heel slim om het zo te doen, want hyves is inderdaad heel erg groot. MB2005.
Ik kan alleen maar zeggen dat ik hoop dat ze snel wordt gevonden! Succes en sterkte voor haar familie
Ik hoop dat ze snel terugkomt of teruggevonden wordt. Gewoon een praktisch vraagje (ik ken er nl. helemaal niets van): wat is de zin van lid te worden van die pagina?
hoe groter de Hyve, hoe meer mensen de foto van andrea zien. hoe meer mensen haar foto zien, hoe groter de kans dat ze word herkend..... Iedereen super bedankt voor het aanmelden!
Ik heb me ook maar aangemeld op deze Hyves... hopelijk wordt Andrea vlug gevonden en is alles goed met haar! Er zijn trouwens veel meisjes vermist de laatste tijd... laatst werd ik op straat aangesproken door een vrouw die dacht dat ik haar vermiste nichtje was, Ellie groen ofzo... een meisje van 17 dat weggelopen was uit een internaat o.i.d.