Dag dames, Zit op 10 dpo maar deed vndg een zwangerschapstest van de Kruidvat en daarin zag ik een tuurstreepje heb de test geopend en zie dit. Vorige maand opende k ook de test maar hij was niet zo. Wie ook meegaamkt? Groetjes, Mariam
Een Tuur streepje toen heb k m geopend en zag k twee strepen staan. Vorige maand zag k geen Tuur streepje toen open gemaakt en was ie gwn wit met 1 streepje
Het is helaas zo dat je testen niet open hoort te maken, vaak staat dat ook in de beschrijving. Dus tot nu toe is het zo dat, zelfs als er een streepje zichtbaar wordt na het openen, het niet geldig is.
De enige streepjes die ik kan zien zijn waar de test overgaat in het plastic stukje zeg maar. Die kunnen wat gekleurd zijn maar die geven geen zwangerschap aan. Daarom moet je een test ook niet open maken. Maar de fotokwaliteit is niet zo goed dus er kan een tweede streepje staan die wij niet zien. Spannend dus!
juiste beslissing, wij wachten ook tot donderdag zelfs met testen en we zien het wel, eerst lekker dit weekend romantisch alles is een keertje weer samen doen, volg dat advies
Wat jij als streepje denkt te zien is een ophoping van kleurstof waar een ander stukje materiaal begint.
precies, zo moet je denken, doen wij ook. Mijn meissie zou morgen ongesteld moeten worden maar wij gaan niet meer eerder testen dus wachten vrijdag af, dat is dan 3 dgn NOD en dan zien we het wel. Is het raak dan doen we nog 1 glaasje Moët samen en dan is t klaar en anders wordt het inderdaad nieuwe ronde nieuwe kansen. gewoon lekker nuchter mee omgaan is het beste, wij maken nog steeds zoveel plezier samen dat het met drie nog meer zou worden maar er voor alsnog een punt van maken!