gewoon nieuwsgierig... Hoe doen jullie de testen? Samen of juist alleen? en hoe zijn de reactie's van je partner en jij zelf? juist tranen of gillend je huis door rennen...meteen je ouders bellen of juist niet?... Vertel! --------------------------------------------------------------------- bij beide kinderen heb ik zelf de test alleen gedaan. bij de eerste heb ik mijn man de zwangerschapstest en de gebruiksaanwijzing gegeven. Aangezien mijn partner erg van het zelf uitzoeken is vond hij dat geweldig om uit te pluizen. en vond het allemaal reuze spannend.. bij de 2e heb ik de gedaan en hem hem laten zien en was het zoiets van leuk, ben benieuwd wat het word maar dat zien we later wel weer.. niet echt de reactie waar je op zit te wachten dus ohja en de negatieve testen heb ik meestal niet eens verteld geloof ik.
Ik weet het niet zo goed, wat ik zou doen. Ik doen tests sowieso alleen, heb ik geen zin in als hij negatief zou zijn. En tja, daarna toch wel gelijk naar VL rennen (indien positief) hij werkt thuis, dus dat ik heerlijk makkelijk! Liefs,
Hier de test samen gedaan en we waren beiden in shock dat het al zo snel gelukt was. Sprakeloos en ongeloof waren bij ons de reactie. Niks geen tranen of mega enthousiasme zoals we eigenlijk verwacht hadden. Hebben het hele weekend in shock geleefd en toen aan ouders verteld. En daarna begon het een beetje te landen en begonnen we blij te worden. Totaal andere reactie bij beide dus dan we verwacht hadden!
Alleen getest, zouden het samen doen maar ik was zo nieuwschierig toen de testen binnen kwamen dus zelf getest en daar was mijn tuurstreepje.. Ik heb letterlijk even gestuiterd.. Manlief geloofde het niet, want zo'n licht streepje kon toch niks goeds betekenen maar ik had er alle vertrouwen in.. Manlief is nog steeds niet superenthousiast ofzo maar dat komt wel als de kleine man er is haha..
Toen ik mijn test deed heb ik hem gedaan omdat ik geen hoop wilde houden. Mijn temp was omlaag en wilde niet hoop houden mocht mijn menstruatie langer wegblijven. Tot mijn shock zag ik een tweede streepje. Mijn vriend was ook thuis alleen hij was in de woonkamer en ik in de keuken. Ik ben vol ongeloof naar hem toegestormd. Hij was zooooo blij en ik was alleen maar vol ongeloof....
Bij beide alleen, maar ook omdat ik hem niet wilde teleurstellen omdat het bij ons (lees: mij) zolang duurt. Bij mijn zoontje testte ik pas 1 week na nod positief dus toen hij terug kwam van werk heb ik hem bijna omver gesprongen van gekkigheid (16 maanden moeten wachten). Bij de 2e zwangerschap (bbz) testte ik met een gekke slag op 10 dpo in de avond met de instelling dat het negatief ging zijn.........dus positief (ook ronde 16). De test deed ik om 18:30 en vriend kwam pas om 23:30 thuis. Werd gek van de zenuwen, maar wilde het niet via de telefoon vertellen. Dus hebben we samen even door de kamer gestuiterd en niet meer geslapen hahaha. Nu hopen dat er snel weer eens getest kan worden.
Alleen gedaan. Ik was al een week overtijd en had wel bloedverlies maar het zette niet door,dat heb ik wel vaker. De testen zijn dan ook altijd negatief. 3 weken geleden was ik zó pisnijdig over die rot-ongi die niet kwam dat ik een digitale deed en effe iets anders ging doen. Was ochtend's. Geeft ie ZWANGER aan! Ik geloofde het echt niet na 3 jaar proberen en moest hysterisch huilen toen ik vriend belde Hij bleef gelukkig heel kalm
Hoi Ik heb alleen over de test geplast en voordat ik de woonkamer in was gelopen knalde hij al! Mannetje helemaal blij vroeg nog if 2 streepjes de bedoeling was Haha Samen helemaal gelukkig met ons geheimpje.
Ik heb alleen getest,vriendlief was sporten die morgen en ik voelde me al dagen niet mezelf,flinke botsing gehad nog met mijn vriend voordat hij ging,toen toch maar eens stiekem een testje gedaan. Nooit eerder met een positieve test in handen gestaan dus ik heb wel 4 x de gebruiksaanwijzing gelezen om zeker te zijn dat ie positief was! Vervolgens bij thuiskomst van vriendlief huilend de test laten zien en hij begon me keihard uit te lachen omdat eindelijk duidelijk was waarom ik zo raar reageerde op alles! Fijne reactie!
Ik doe de testen alleen. Vorige zwangerschap was ik echt aan het trillen van ongeloof en was erg blij. Bleef maar herhalen dat ik zwanger was. Mijn zusje die toevallig bij mij was werd gek van mij haha. Deze zwangerschap was ik vooral echt nuchter, was toch anders dan de vorige keer na het overlijden van ons zoontje na 23 weken zw. Was even blij, maar was al snel aan het huilen(niet van blijdschap. Vriend was beide keren erg nuchter. Hij is gewoon een ongelooflijke droogkloot
Altijd alleen, maar toen ik positief testte zat manlief beneden. Ik vol ongeloof nog een andere test doen en ja hoor ook positief! Dus ik manlief die beneden zat roepen! Terwijl ik stond te springen in de badkamer. En hij even later ook.
De eerste test deden we samen, manlief lag nog in bed en ik vanuit de badkamer in de slaapkamer om te testen. Heb hem nog nooit zo snel uit bed zien springen! Tweede test heel modern, doorgestuurd met whatsapp, haha!
Hay! Mijn vriend zat lekker op de bank tv te kijken en verwachtte niet veel van de test toen ik t toilet uitrent kwam in alle staten sprong hij ook op van de bank zegt ie: wat wat wat?? Haha niet echt wat ik verwacht had met mijn hysterische reactie maar goed toen ik de test liet zien en hij t woord zwanger had zien staat kreeg ik een dikke knuffel en sprongen we samen in de rondte haha erg leuk moment!
We zouden net de woonkamer gaan schilderen.en dacht toch ff testje voor de zekerheid doen.zei dat tegen mijn vriend terwijl hij zich boven ging omkleden.toen de test positief bleek had hij het ridderlijk niet verwacht en was helemaal in de war dat hij niet hoefde te schilderen ha ha.we waren verbaasd maar op een goede manier
Ik had de test ook alleen gedaan. Al paar keer negatief maar moest testen ivm rare cyclus. Toen hadden we vorig jaar op een maandag een gesprek staan bij de gyn omdat me cyclus erg raar was (zie ook hieronder). Manlief zei toen op vrijdagochtend: Doe nog ff een zw test want mocht hij positief zijn dan hoeven we maandag niet en kan je nog afbellen. Ik zei: zal wel weer wit zijn want ik zit alweer op dag 54. Toen hij 's ochtends naar het werk was heb ik toch maar zo een test uitgepakt en gebruikt. Ik dacht toen: zo die teleurstelling hebben we ook gehad. Normaal bleef ik altijd wachten, maar nu had ik hem neergelegd en was me gaan wassen. Dacht na een minuut of 4 laat ik toch maar is ff kijken En toen stonden er 2 streepjes op. Viel zowat flauw natuurlijk. Ik had er een foto van gemaakt en via whatsapp naar manlief verstuurd. Hij zei dat ik gelijk de gyn moest afbellen en nog 2 testen maar moest gaan halen om het zeker te weten. Heel de dag was ik met me hoofd ergens anders. Andere ochtend de cb digitial gedaan en die gaf aan zwanger 2-3 weken. Ben toen echt huilend de wc afgerend naar manlief en de test in zijn handen gedrukt. Uiteraard bleef manlief nuchter zoals hij eigenlijk altijd doet. Ik heb geloof ik wel 5 minuten op zijn schouder staan te huilen. Hormonen he . Heb toen maandagochtend gelijk de gyn afgebeld.
Hier alleen / samen getest hahaha Via Skype.... cam op de test gericht en samen kijken.... ik keek 1 tel naar buiten... even... er liep iemand langs,hoor ik in 1 x... OMG!!! Volgens mij is hij positief!!! hadden het beiden niet verwacht deze maand,dus waren er allebei stil van en moesten daarna lachen Nu hopen op een plakbeebje!!!
Alleen getest.... Maar niet verwacht dat ik zwanger zou zijn...anders had ik samen getest.... Heb wel vaker dat ik overlijd was door stress enzo...deze keer dus ook net verhuisd en menstruatie bleef maar uit.... Denk ff testen kan de knop op en word ik ongesteld...vaker gedaan op die manier... Tot er 2 streepjes kwamen.....oeps....manlief savonds was helemaal overompeld
Ik heb alleen getest, dacht echt dat hij negatief was.( bloedverlies) Daarna met trillende knieƫn naar beneden gelopen en samen weer naar boven, om de test te bekijken. Elkaar vol ongeloof aangestaard. Ben meteen het huis uitgestormd in de stromende regen, naar mn ouders toe, vervolgens met moeder naar mn zusje en daarna naar mn vriendin. Die dacht dat ik kwam uithuilen, vanwege het bloedverlies. De volgende dag weer 2 testen gedaan, ditmaal samen.