Is dit wat? (Skottelbraai/bbq)

Discussie in 'De lounge' gestart door 2jees, 3 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Wij hebben m ook voor op vakantie en dat gaat prima! Nee, je kan er niet voor 4 volwassenen al het vlees er tegelijk op leggen, maar dan barbecue je wat rustiger of neemt minder vlees.

2. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

Dat is zeker een fijn ding!
    Vorig jaar hebben we op de camping er regelmatig met vier volwassenen en vier kinderen van gegeten. Ging prima. Bbq-en is wat mij betreft ook niet vijf minuten schransen en klaar. En op de camping hebben wij helemaal tijd zat!

Ik vind em praktischer dan een skottel braai.

3. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Wij zijn ook met zijn vieren, dat gaat wel hoor, ik maak er meestal gewoon een aardige salade bij, dan heb je ook je maag wel vol.

4. 2jees

2jees Niet meer actief

Ok bedankt! Ik bedoelde niet de bbq trouwens, dat gaat natuurlijk in etappes ;) Maar meer de plaat.

5. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.783
    7.372
    113
    Wij hebben hem ook sinds kort. We gebruikten eerder alleen 2 gaspitjes op de camping, maar met zijn vieren is dat toch wat te weinig. Dus heb ik voor mijn man een skottelbraai gekocht. Wij eten heel vaak buiten, en dan gebruiken we hem regelmatig. Pannenkoekjes voor de kinderen (gaat ook gewoon in de wokpan, heel dun en niet te groot maken, de pannenkoekjes), vlees, groenten, aardappeltjes, chili con carne, macaroni (de macaroni zelf dan op het gasfornuis).
    Binnenkort gaan we hem testen op de camping.

6. woman1988

woman1988 Fanatiek lid

30 jul 2014
    1.241
    78
    48
    wij hebben hem ook gekocht voor op de vakantie, maar thuis gebruiken we hem ook regelmatig als bbq.. dan dus inderdaad gewoon het bbq rooster erop ipv de wokpan ofzo! Ik vind het een ideaal ding!

7. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Wij hebben net twee weken van de skottelbraai gegeten op de camping, we hebben er verder geen roosters of pannen bij, willen we nog wel maar zonder hulpstukken is het ook al succesvol...hebben 1 gaspit erbij voor eventueel pasta en voor het koken van een eitje bijvoorbeeld. We hebben wel een grotere dus doen eerst de aardappeltjes erop, die worden dan aan de kant geschoven voor het vlees (of andersom) en als laatste bijvoorbeeld sperziebonen of verse spinazie en je hebt een heerlijke maaltijd en je kan ook gewoon bbq-en...die in jou link lijkt me een prima ding maar misschien wat klein.

8. mimi83

mimi83 Niet meer actief

wij gebruiken hem ook op vakantie en als bbq in de tuin.

achterkant van de grill plaat is de perfecte pannekoek pan.

in de skottel past voor ons vieren genoeg en anders de paella pan erbij nemen daar past meer in.

edit: O wij hebben de grote.. De kleine zou ik zelf wat aan de kleine kant vinden.

Deel Deze Pagina