Dat zou ik er ook nog wel in kunnen zien. Op de achterste grote "bol" zit je,de voorste kleinere "bol" is het stuur en de twee stengels zijn de handvaten of spiegels ofzo? Haha,ikke met m'n babytje,ik ben fantasierijk!
Het is idd een motor versie. Deze komt uit op 9 euro. Stuur bovenop vast maken is geen optie. Kan wel een hoger stuur erop maken. En hierop kan ik geen flesje doen zoals bij de grote want dan is het hele motortje vertrokken hihihihi Dit is de grote versie.
Die vind ik dan wel weer leuk!! Al blijf ik de originele luiertaarten het leukste vinden maar dat is persoonlijk.
Ik vind de kleine mini motor ook niet echt leuk. Maar wilde toch even jullie mening weten. Ga het morgen op een andere manier proberen.
Knap hoor gelukt of niet gelukt. Ik denk alleen dat het bij de kleine motor ook een kwestie is van verhouding en niet dat het perse te maken heeft met mislukt. Bij de grotere versie is het stuur wat hoger e.d. waardoor die meer op een motor lijkt. Maar echt geweldig vind ik het wel hoor!!!
Ik vind je andere creaties leuker ( logisch, zijn duurder, zit meer op ) maar ik vind dat je een gegeven paard niet in de bek mag kijken dus ik zou er blij mee zijn.
als het een motor is vind ik het wel grappig eigenlijk,maar het lijkt naar mijn mening meer op een slak of op een baby waar 2 benen uitsteken i.i.g beter dan een baby zonder benen (ohoh wat ben ik weer grappig) (NOT)
ik vind de kleine versie van de motor niet leuk. . de grote daarin tegen juist wel heeel erg leuk dus als ik jou was zou ik toch iets anders verzinnen inplaats van die kleine motor..
Ik vind het leuk bedacht. Vraag me wel af waar je het van hebt gemaakt. En vraag me ook af: waarom een motor voor een meisje?? Tis allemaal roze, dus het is denk ik toch voor een meisje?