Ik weet niet of jullie het ook zien.. Zit nu 8 dagen na terugplaatsing en 12 dpo, van onze 2e cryo. Vanmorgen dacht ik eerst nog, hmm volgens mij is het niet gelukt toen ik op de wc zat.. Helemaal een beetje verdrietig.. En toch voor ik de deur uitging wilde ik kijken of ik nog een beetje kon plassen.. KV test gedaan en tot mijn verbazing kwam er een heel licht 2e streepje te staan?!? Het is nog heel vroeg.. Maar ik heb echt nog NOOIT zo'n streepje gezien! Het zou toch een wonder zijn.. Na 4 jaar wachten? Liefs..
Ja he Zinaa! Maar zelfs een tuur streepje heb ik nog nooit gehad! Zit nog maar op dag 8 na tp.. Hoop dat ie morgen of overmorgen duidelijker wordt.. Moet ook zeggen dat ik vanalles raar voel in mn buik maar geen ongi kramp zoals normaal op wd 6/7/8.. Pff spannend nu hoor!
Waarschijnlijk heb je dan ook een testdatum mee gekregen, denk ik? De reden waarom je een testdatum mee krijgt is dat je door de Utrogestan een valse test kan krijgen omdat daar het zwangerschap hormoon HCG in zit. Er is niets liever dan dat ik hoop dat je zwanger bent, en wie weet is het ook zo (zou geweldig zijn ), maar ik wil je ook behoeden voor een eventuele teleustelling!
Ja ik moet officieel 13 mei een bloedtest.. Maar mij is verteld dat Utrogestan geen vals positieve uitslagen kan geven.. Utrogestan bevat puur alleen progesteron.
Volgens mij geeft Utro ook geen positieve test. Heb je verder geen medicatie gehad, waar een zwangerschapstest op reageert? Want dan vind ik hem er wel heel goed uit zien en ga ik voor je duimen!!
Mierelier die test liegt er niet om, spannend hoor.. Hier ook lang bezig geweest en heel wat kv testen versleten maar positief was positief en negatief was negatief.. Dus ik heb goede hoop voor je. Over 2 dagen nogmaals een testje doen dan weet je het helemaal zeker. Utrogestan geeft inderdaad geen vals positieve testen. Pregnyl wel weet niet of je dat gebruikt hebt??
Hoi Miekiej en xElles, nee ik heb geen pregnyl gehad. Ze hebben mijn cyclus steeds geleid met Progynova en vanaf 4 dagen voor terugplaatsing Utrogestan erbij. Heb zelf dus ook geen eisprong gehad.. Ik ga van de week gewoon weer testen! Ga vanmiddag vast wat halen bij kruidvat
Dan wordt ik toch verkeerd ingelicht.. Verdikkeme Of ik heb het verkeerd begrepen! Nogmaals ik hoop voor je dat het streepje volgende week er nog staat, maar dan wat grijs tinten donkerder Succes! Mijn duimpjes draaiem op volle toeren!
mierelier, zo'n test had ik 2 jaar geleden ook, ook 8 dagen na de tp... zelfde verhaal als bij jou, eerst denken dat er niks stond en later toch het streepje zien... inmiddels loopt ons zoontje hier gezellig rond te stappen ik denk dat ik wel mag zeggen proficiat meid!
Spannend hoor! Streepje is duidelijk! Helemaal omdat zo vroeg is. En geen ochtendurine. Nu even geduld tot bloedtest. Maar dit ziet al veelbelovend uit. Hopen dat streepjes steeds duidelijker worden!
Woww ik begin nu wel ietsje te smilen hier Al die reacties.. Ik blijf zeker testen aankomende dagen. Al zal ik nog wel blijven broekloeren haha. Heb echt geen ongi krampen ook, normaal wel al rond deze tijd. Zit Nu echt in spanning! En Friesin, geeft niks hoor hihi Liefs!
Nou dan denk ik dat je voorzichtig blij mag zijn!! Hoop dat ie mooi gaat knallen en je op je NOD een prachtige test kunt showen!
Bedankt hoor voor alle reacties! Ik hou jullie zeker op de hoogte! Net nog een test gedaan, maar was veel lichtere urine dan vanmorgen.. Nu negatief.. Maar das normaal denk ik als je zo vroeg test? Morgenochtend of zaterdagochtend maar weer proberen denk ik.. Brrr haha