Vandaag 13 dagen geleden een terugplaatsing gehad van een dag 5 embryo uit Cryo, donderdag positieve bloedtest gehad en vandaag mocht ik nog een urine test doen. Maar hij is zo onwijs licht! Is dit normaal voor dit termijn na de terugplaatsing? Het is een kv 2v5 test In 2016 heb ik een miskraam gehad dus ik ben zo bang dat het weer mis gaat
Ik zie eerlijk gezegd op deze foto niks. Je zou 13 dagen na cryo terugplaatsing wel wat moeten zien. Heb je geen duidelijkere foto?
Nee duidelijker krijg ik hem niet, in het echt is het echt een tuurstreepje ik zag net wel op de doos dat de test over een week over datum is misschien dat dat er mee te maken kan hebben
Ik zie op die foto echt niks en een zwangerschapstest die over de datum is lijkt me ook geen goed idee. Even een nieuwe halen in de winkel.
Ik zie wel wat op de kv maar dat is nog wel veel te licht, zeker als je al wel een positieve bloedtest had. Hoeveel was je hcg? Ik hoop dat het ligt aan je over datum test, maar ik vind het er niet zo hoopvol uitzien... Dus even een nieuwe test halen!
Hadden ze niet gezegd.. Ze zei alleen dat er een mooie verhoging in mijn hcg was en dat ze me mocht feliciteren
Is een kunstmatige cyclus met progynova vanaf menstruatie en vanaf dag 13 utrogestan erbij, beiden gebruik ik nu nog steeds.. ik kan er vrij weinig over vinden ook op internet behalve dat de innesteling misschien wat later is geweest waardoor de urine testen vals negatief uitvallen... Maar ik ga er maar vanuit dat het mis is, we bellen morgen het ziekenhuis om te vragen hoe of wat
@Mommysince13 : morgen contact opnemen met de kliniek of ziekenhuis en vragen om nogmaals een bloedafname. Weet niet of ze iets kunnen zien al nu met een inwendige echo. Sterkte.
Ah nee! en dat na het goede nieuws. Ik ben ook bang voor een biochemische zwangerschap als ik dit zo zie.
Nee dat is dan met een bloedtest vaak nog aantoonbaar . Bij mij met een urinetest zelfs nog na 14 dagen aanwezig.