zere tepels paar dagen na eisprong

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door mosie, 27 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mosie

mosie Actief lid

15 jan 2009
    479
    0
    0
    Ik vroeg me af of het vaker voorkomt dat men vrijwel direct na de eisprong zere tepels heeft. Ik heb zaterdag mijn eisprong waarschijnlijk gehad en vlak daarna kreeg ik ontzettend zere tepels. Dit kan natuurlijk geen zwangerschapssymptoom zijn, want de innesteling is nog niet eens geweest, maar ik heb dit nog nooit gehad. Of zou het kunnen komen doordat ik de pil niet meer slik o.i.d.?

2. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Ik heb ook zaterdag mijn eisprong gehad en word gek van mijn zere tepels.
    Niet vervelend maar wel constant aanwezig.

Wie heeft er tips om van het gevoel af te komen of gaat dit vanzelf weer over.

3. kirsten1980

24 jan 2009
    29
    0
    0
    Hoi, ik heb na de eisprong altijd last van mijn borsten en tepels, soms is de pijn niet te harden, dus als het over een poosje raak is, kan ik aan mijn borsten niet merken of ik zwanger ben.

Hebben jullie normaal ook na de eisprong last daarvan of niet?
    Hoop natuurlijk voor jullie dat het raak is ;)

4. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Dit is mijn eerste eisprong na het stoppen met de pil.
    Had er met pil nooit last van dan merkte ik niks van mijn eisprong dus weet het ook niet.

Heeft iemand een tip om de pijn te verzachten misschien?

5. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Ik ben al meerdere jaren van de pil af,heb idd ook nu na m'n ei last van pijnlijke tepels en een beurs gevoel aan de zijkanten.Herken het niet van vorige cyclussen,dus afwachten.

6. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Misschien toch een goed teken...?

Ik heb dat beurse gevoel ook aan de binnenkant van mijn rechter borst van boven naar beneden.
    Het gekke is dat mijn minder pijnlijke borst groter is, dit is hij normaal ook wel een heel klein beetje maar nu zie je het gewoon in een dikke trui.
    Beetje vreemd maar zal er wel bij horen.

7. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Kreeg de tip vanuit een ander forum, amandelolie smeren.
    Ben gisteravond begonnen en vanochtend gesmeerd.
    Merk al duidelijk verschil.
    Als ik eraan kom voel ik ze nog wel maar het trekkeringe gevoel is over.

Had een flesje bij de Kruidvat gehaald voor 2,70 euro ofzo.

8. kid2009

kid2009 Actief lid

6 okt 2008
    304
    0
    0
    Den Haag
    Ik merkte alleen aan mijn borsten al dat ik zwanger was. Lijkt heel erg op het gevoel wanneer je ongesteld moet worden maar dan niet vanonder mijn oksels vandaan maar echt centraal (dus achter mijn tepels incl. tepels..)

9. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Mijn vriend heeft ze gisteren na het insmeren even geinspecteerd, volgens hem was de borst rond mijn tepel opgezet.
    Het doet bij mij ook echt rond de tepel (incl tepel) zeer en het bovenste stuk van je borst, daar waar je borsten beginnen zeg maar.
    Maar dat komt misschien omdat ik al F heb en ze nu nog gevoeliger/groter worden.

10. mosie

mosie Actief lid

15 jan 2009
    479
    0
    0
    Ik ben dus duidelijk niet de enige. Mijn borsten doen alleen al bij het lopen heel erge pijn en ze voelen ook zachter aan ofzo. Ach ik weet het ook niet hoor. Zal wel bij het ontpillen horen. Ben net gestopt namelijk..

11. d81

d81 Lid

19 okt 2008
    10
    0
    0
    hallo dames,

ik heb ook last van zere tepels, maar dan vooral 's avonds. Ik ga denk ik ook morgen amandelolie halen. Een goede tip.

Groetjes

12. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    Hoi

ik werd wakker daarstraks en voelde dit ook.
    normaal gezien voel ik dus niks als ik over men tepels ga maar daarstrak en nu nog altijd doet het echt pijn als je eraan komt en zojuist wou ik zien of het nog pijn deed en wreef iets te snel en man dat deed pijn,precies of je met je vel ergens klem zit :D

en heb ook precies regelskrampen in men rug...ik ben nu normaal op dag 14 dus van regels zal dat niet zijn...
    en het rare is dat ik dus twee maand overtijd was en drie weken geleden kreeg k ze ineens maar dus een paar druppeltjes en toen niets meer,2 dagen erna weer goed en toen weer niets meer dan weer wat bloed enz,zo 7 dagen aan een stuk.

en ik zei dit tegen de dokter en vroeg hoe dat kwam,ik dacht door gewichtsverlies(heb een maagring) maar de dokter was niet supe overtuigd omdat ik al even een maagring heb en ze toen ook al wel eens een week te laat waren maar dat dit geval veel opvallender was door die twee maanden overtijd en ja dan die ene dag bloed dan nie dan weer wel...hij dacht dus dak miss zwanger was maar ja dat kan toch niet ik heb men regels toch ongeveer gehad?en da nu die zere tepels enzo raar ...maar ooh ik hoop dat die kleine kans er is :D wrss nie maar ja een mens mag hopen eh :d

mvg Amy

Deel Deze Pagina