Kunnen jullie mij helpen??? Ik moet op 15 juli voor het eerst naar de vk. Ze zeggen tegen mij aan de telefoon dat ik 6 weken ben maar toch twijfel ik heel erg. aangezien ik best een buik heb en die blijft redelijk groeien. ook mijn borsten zijn voller dan anders. mijn menstruatie was zo wel in April en mei helemaal niks 2 dagen en ik was klaar. Ik zou graag wat willen horen. Alvast bedankt Groetjes Det
Dat kan zeker 6 weken zijn! Mijn buik groeide ook erg snel, maar dit zijn natuurlijk wel je darmen! Zelfs al zou je verder zijn, blijven het nu nog je darmen die je 'ziet' .. je baarmoeder zit namelijk tot 12 weken achter je schaambot! Maak je geen zorgen, en wees maar trots op je beginnend buikje .. het komt door de zwangerschap! Kan natuurlijk wel dat je verder bent aangezien je menstruatie vorige maand niet veel was en dan zul je 11 weken ongeveer zijn! Hou met beide mogelijkheden rekening
bij mij was het precies hetzelfde, met 6 weken kon het mijn broek niet meer dicht! bij mij is er toen een echo gemaakt om de termijn vast te stellen, dachten verder te zijn maar was toch echt maar 6 weken
Dan is dus 3 kilo aan komen ook wel normaal? Het vele plassen was ik 2 weken lang heb gehad is nu ook weg sinds een paar dagen.. Nou ja ik hoor het de 15de wel Dank je wel voor de reacties
gewoon de echo afwachten. als het vruchtje maar goed groeit toch? en kun je lekker op tijd pronken met je buikje