Is dit wel duidelijk genoeg

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Yasminn, 13 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama09

mama09 Fanatiek lid

21 jul 2009
    1.225
    1
    36
    NULL
    NULL
    Duidelijk hoor, gefeliciteerd!

2. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Gefeliciteerd :D

3. LF84

LF84 Niet meer actief

Gefeliciteerd

4. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    Bedankt allemaal!!! Vraagje wanneer zou ikong wat kunnen voelen. Ik voel nog namelijk helemaal niks. Dat maakt mij best onzeker.

5. Dooo88

Dooo88 Bekend lid

19 okt 2012
    856
    0
    0
    Hier ook helemaal niks :)

6. Loes83

Loes83 Niet meer actief

Wij zijn even ver zie ik :)

Ik voel ook na genoegen niks hoor. Op menstruatie krampen soms na.

7. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    @Loes, klopt we lopen precies gelijk wat leuk! Wanneer krijg jij je eerste echo?

8. lova

lova Niet meer actief

Gefeliciteerd.. mooi duidelijk je test :D

9. SmMy

SmMy Actief lid

3 mei 2012
    223
    0
    0
    Gefeliciteerd!!!!
    Hier in het begin ook niet egt syptome ze beginnen nu een betje te komen! zere borste en pijn in me onderbuik, en ruik van alles haha !! dus dat komt vast nog wel! en niet iedereen heb er last van sommige komen ook zo de 9 maanden door zonder klachten! dus dat zegt niks :)

10. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Een streep is een streep! Gefeliciteerd! Mijn huisarts zei dat als je geen hcg aanmaakt, er NOOIT een streep verschijnt, ook niet als je hem pas na 5 min afleest...

11. Bri

Bri Niet meer actief

Ik ging iets voelen vanaf 6-7 weken: misselijk worden, steviger en gevoeliger borsten. Daarvoor eigenlijk nergens last van (behalve heel akelige darmkrampen net na NOD bij de eerste, maar ik denk dat ik toen gewoon een virusje had opgepikt).
    Zo in het begin is de aanmaak van hcg nog heel bescheiden, en niet iedereen reageert daar gelijk hevig op.

Gefeliciteerd!

12. Loes83

Loes83 Niet meer actief

20 februari, jij?

13. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    @loes, Ik weet het nog niet, moet morgen naar de huisarts. En dan hoor ik meer. Wnnr ga jij t vertellen aan ne omgeving? Ik wil t me ouders vertellen. Maar ben bang dat ze t niet voor zich kunnen houden

14. Loes83

Loes83 Niet meer actief

Ik wil het ook graag vertellen tegen mijn ouders, vooral omdat ik een goede band met ze heb. Maar misschien beter om even te wachten nog een week of 2. Of ik dat volhoud ? Haha. Mijn man heeft niet zo'n band met zijn moeder (vader geen contact) hij heeft het meer met zijn oma. Maar dan wil ik ook mijn oma haha. En dan zijn het er alweer zoveel meer. Dat wil ik nu ook nog niet.

15. Intense

Intense Actief lid

11 sep 2012
    302
    0
    0
    Overijssel
    Van harte gefeliciteerd !!!

16. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    @loes, Ja klopt. Je denkt alleen die en die maar zijn er toch veel. Wij hebben besloten het aan onze ouders vertellen, en echt mensen waar we heel close mee zijn. De rest pas met 3 maanden. Morgenochtend ga ik naar de HA. Assistente zij dat ik moest komen dat hij me doorgaat verwijzen ofzo. Nou dus ben benieuwd morgen.

17. Loes83

Loes83 Niet meer actief

Hoe was het bij de ha?

Deel Deze Pagina