Wie ziet hem ook???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mus, 25 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mus

Mus Bekend lid

13 sep 2008
    870
    11
    18
    Vrouw
    Arnhem
    #1 Mus, 25 aug 2009
    Laatst bewerkt: 25 aug 2009
  2. zustertje

zustertje Niet meer actief

De foto is erg klein als je er op klinkt kun je die misschien groter plaatsen (ik kan het zo niet zien)

3. Mus

Mus Bekend lid

13 sep 2008
    870
    11
    18
    Vrouw
    Arnhem
    Oh nee dan kun je het niet zien.. misschien dat je even in mijn album kunt kijken, daar staatie ook!! Bedankt voor je reactie..

4. Mus

Mus Bekend lid

13 sep 2008
    870
    11
    18
    Vrouw
    Arnhem
  5. schatje1

schatje1 Niet meer actief

ik zie geen 2e streepje.. maar misschien ligt het aan mij :)

6. Makkie

Makkie Niet meer actief

ik zou hem ook graag voor je willen zien, maar ik zie ook geen 2e streepje. Mss dat de test in het echt duidelijker is? Ik duim voor je!

7. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    #7 maranka, 25 aug 2009
    Laatst bewerkt: 25 aug 2009
    Op de foto in je album, zou ik met veel fantasie op de rechter test een heel dun streepje kunnen ontdekken.

8. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
  9. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Bij de 2de zie ik een tuurstreepje (omdat ik ga staren) ik denk dat ze beiden negatief zijn.

Misschien over een dag of 3 opnieuw proberen?

10. Mus

Mus Bekend lid

13 sep 2008
    870
    11
    18
    Vrouw
    Arnhem
    Nou Babebabe, thanks! Die rechter.. daar gaat het ook om.. de linker heb ik een paar dagen geleden gedaan en nu verschijnt er rechts een heel klein lijntje..heeel licht. Verwacht zelf zondag ongesteld te worden. De testen kreeg ik bij een aantal ov-testen van Babyboomshop.. wat spannend zeg..

11. Trees

Trees Niet meer actief

Links kan ik niks ontdekken, maar volgens mij zie ik rechts wel wat?! En dan met name de linkerhelft van het streepje. Het is alleen hééél moeilijk te zien. Is het in het echt wel goed te zien? Ik hoop voor je dat het snel duidelijker wordt!

12. Mus

Mus Bekend lid

13 sep 2008
    870
    11
    18
    Vrouw
    Arnhem
    Ja trees.. hier thuis is het ook goed kijken, en op de foto zetten is natuurlijk nog lastiger. Maar zelfs mijn vriend zag een lijntje. Toen ik hem duidelijk maakte dat dat lijntje er niet zonder hcg kan komen te staan, had hij ook zoiets van..hmm..oke..

Maar kan natuurlijk alsnog een nep-lijntje zijn.. moet er rekening mee houden.. maar hoop het zoo...

13. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    op de rechtertest zie ik wel een vaag streepje maar moet wel heel erg goed kijken...

14. Trees

Trees Niet meer actief

Als lijntjes licht zijn, krijg ik ze ook nooit op foto's, maar live zijn ze dan toch best wel duidelijk. Wanneer ga je weer testen? Was het met ochtendurine?

Zal ik alvast beginnen met duimen draaien voor je? :D

15. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    nu nog een keer gekeken en zie wel echt een streepje, vind wel dat het streepje erg ver staat van het controle streepje...normaal staan ze dacht ik iets dichter bij elkaar...hoop voor je dat het geen indroog lijntje is...ik zou morgen of overmorgen nog een test doen met ochtendurine dan zou het streepje als je zwanger ben donkerder moeten zijn....hoop het voor je!!!!

16. Mus

Mus Bekend lid

13 sep 2008
    870
    11
    18
    Vrouw
    Arnhem
    oooh meiden.. echt.. ik was al helemaal klaar voor een ongi..althans.. ik reken er nog op min of meer. Maar zou Orgametril-pillen gaan slikken om de ongi uit te stellen omdat ik a.s. zondag ga vliegen en op vakantie ga. Nu ik deze test heb, denk ik dat ik het lot maar af ga wachten, hoe lastig het ook mag zijn als ik toch ongesteld op vakantie wordt. Morgen heb ik helaas geen zwangerschapstesten meer in huis (om het met ochtendurine te testen.. ) kun je de tweede plas die ochtend ook goed mee testen?? Dan ga ik ze morgen meteen halen!!

17. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    ja hoor, ik zie wel een streepje bij de rechter! Ik denk dat ik je voorzichtig mag feliciteren :)

18. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @mus ja je kan ook wel met je 2e plas een test doen hoor! ben benieuwd!

19. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Jeetje Mus, dit is echt een gevalletje 'whaaaaaaaaaa'! Heel spannend! In eerste instantie zag ik het niet, maar na de reacties van de andere hier ben ik nog eens gaan kijken en zou ik er eventueel wel een heel licht streepje van kunnen maken ja..... En vooral ook omdat jij zelf zegt dat je 'm thuis beter ziet dan op de foto, dan zal het toch wel?! Succes en hopelijk heel snel duidelijkheid voor je!

20. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Ik zie op de rechter ook een heel licht streepje, spannend hoor meid !

Deel Deze Pagina