Hey meiden, Ik had gister weer roze afscheiding. Gister was dag 18 van mijn cyclus. Op dag 8 had ik ook al een klein beetje roze afscheiding. Heb nu niet de hele cyclus getemperatuurd dus ik weet niet hoe mijn temperatuur aan het begin van de cyclus was. Maar ik las op internet dat er ongeveer 6 tot 10 dagen tussen eisprong en innesteling zit. Theoretisch gezien zou ik dus een heel vroeg ei kunnen hebben gehad en daarbij een klein beetje bloed hebben verloren en nu mijn innesteling en daarbij weer een klein beetje bloed verliezen waardoor ik roze afscheiding heb? Ik heb 2 a 3 dagen voor gister elke keer krampjes en zo in m'n buik gehad (maar voor m'n gevoel wel hoger in m'n buik dan bij m'n baarmoeder). Afgelopen nacht kon ik niet op mijn buik slapen omdat ik dan last kreeg (oncomfortabel gevoel) op dezelfde plek als waar ik afgelopen dagen die krampjes had. Kan natuurlijk ook zijn dat ik gewoon toevallig twee keer in m'n cyclus roze afscheiding heb. Vorige cyclus had ik dat overigens helemaal niet. Overigens heb ik afgelopen 3 dagen en vandaag ovulatietesten gedaan en die blijven negatief. FF heeft nog geen eisprong kunnen vaststellen (zou natuurlijk ook logisch zijn mocht ik mijn eisprong hebben gehad in de dagen waarin ik niet mijn temperatuur heb opgenomen. Overigens is de roze afscheiding nu weer helemaal weg. __________________
Iemand hier ervaring mee? Iemand ook meerdere keren roze afscheiding gehad (was je toen zwanger?) of die zeker weet bij zowel eisprong als innesteling roze afscheiding te hebben gehad?