Dinja is morgen 3 maanden en weegt nu 5750 gram. Ze moet dus nog 5 voedingen volgens het CB. nu is het ooit een heel gevecht om er 5 voedingen op een dag in te krijgen, zo ook vandaag. 8.15 uur 180+6 helemaal leeg 12.00 uur 180+6, maar 160 gedronken nu slaapt ze nog en zou dus rond 4 uur de volgende voeding mogen en moeten er daarna dus nog 2 flessen in.... Het grootste probleem is dat ze haar laatste fles normaal tussen 21.00 en 21.30 uur krijgt, want later drinkt ze gewoon niks meer... Wie o wie heeft een tip....
Ik had datzelfde probleem rond die leeftijd van 3 maanden. Luca woog ook nog net geen 6 kilo en zou dan volgens het 'boekje' nog 5 flessen per dag moeten drinken. Dit was bij ons ook een hele strijd en ik had het idee dat hij op de momenten dat ik hem zijn fles gaf nog helemaal geen honger had. Mijn CB zei juist dat ik naar mijn kindje moest luisteren en hem zelf moest laten komen voor de fles als hij honger had. Dat heb ik toen meteen gedaan en hij zat eigenlijk de volgende dag al op 4 flessen. Dat gaf mij veel meer rust. Soms had hij een dag meer honger en kwamen we uit op 5. Niet het gevecht aangaan en kijken wanneer je kindje honger heeft en als het dan 4 flessen dan zijn het maar 4 flessen op een dag. Ieder kindje is anders. Kennissen van ons hebben een kindje van 8 weken jonger en die dronk met 3 maanden heel erg makkelijk 5 flessen (6 flessen zou hij ook leeg drinken als je het hem zou aanbieden) leeg. Zij moesten juist opletten dan hij niet over het maximale heen kwamen. Ik hoop dat jer wat aan hebt. Veel liefs Nataly
Je hebt deze vraag ook bij de voedingsdeskundige neergelegd dus dit topic doe ik dicht. Een topic vaker dan 1x plaatsen is niet toegestaan. Elmo