Dochterlief wordt over een maand 1 jaar. Hebben jullie leuke ideeën wat ik voor haar kan vragen? Zit zelf te denken aan cadeau bonnen.
Ik lees vaak loopwagen voor 1ste verjaardag, hier ook erg favoriet. Verder heeft mijn dochter een activity tafel gekregen, opbergbox van Hello Kitty. Bij bol.com is er een hoop te vinden!
alles wat je denkt t komende jaar nodig te hebben hoef je het iig niet zelf te kopen haha bijv stoeltje en tafeltje, schoenen boekjes dvds loop auto, driewieler stoeltje om lekker zelf tv te kijken of zitten kleertjes dagjes uit rugzakje ipv luiertas weekend tas voor als hij gaat logeren
Hier heeft de dame haar verjaardag net achter de rug. Naast wat kleertjes heeft ze ook gekregen: - slee - driewieler et zo'n duwstang aan voor paps/mams - speeltafel - puzzle van ravensburger - eerste duplo - uitgebreidere muziekpiano dan die voor de hele kleintjes
Wij hadden veel vormen/blokken dingen gevraagd, en hoewel ze het eerst niet zo goed begreep, gaat alles nu heel gemakkelijk! En nog steeds leuk Of van die ''duplo/abrick'' stenen, lekker bouwen, is ook nog steeds een succes, en ook voor papa en mama haha.