mijn zoontje is nu bijna 12 weken. hij krijgt nu 5 flessen van 200/6 aangeboden drinkt ze vaak allemaal leeg. maar nu komt hij al om 4.00 uur voor zijn eerste fles, en rond 21.00 uur voor zijn laatste. kan niet meer schuiven, maar wil eigenlijk de laatste fles een uurtje later, dat ie in de ochtend ook een uurtje later is, maar weet niet hoe dit te doen. een speentje in de ochtend helpt niet, hij heeft echt honger dan.
misschien een idee om wat zwaardere voeding te doen? Voor hongerige baby's ofzo? Zodat hij wat langer verzadigd is?
heb je overdag niet een fles die je kunt verschuiven? of elke fles 15 minuten, dan kom je in de avond ook later uit. ik weet niet of je je kindje altijd wakker moet maken voor de fles overdag, anders gewoon een half uurtje langer laten slapen. Groetjes, Miranda
hij krijgt al voeding voor hongerige baby's, dit nog wel in combinatie met gewone nutrlion 2 gewone en 4 hongerige. enne nee ik hoef hem eigenlijk nooit wakker te maken voor een voeding, meneer komt vanzelf maar misschien kan ik volledig overgaan op voeding voor hongerige baby's?
Als ze zo klein zijn dan trekken ze meestal echt niet de hele nacht als ze voor het laatst om 21:00 uur gedronken hebben. Ik zou zeggen probeer iets op te schuiven, de laatste voeding rond 23:00 uur te geven. Desnoods voor wakker maken. Wij maakten ons mannetje rond die leeftijd ook altijd rond 23 :00 uur wakker en dan sliep hij zeker tot 7:00 uur. Succes!
Ja dat deden we hier idd precies hetzelfde. Toen met 3 1/2 maand kon hij zonder die 23 uur fles. Ik zou de flessen overdag allemaal proberen te schuiven met 20 min en even doorzetten en hopelijk pakt hij het dan naar een paar dgn goed op.