Hoe maak je een goede foto van je buik?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door malleboe, 11 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. malleboe

malleboe Actief lid

15 okt 2008
    388
    0
    0
    Capelle aan den IJssel
    Hoi meiden,

Ik ben 6 weken zwanger en wil een foto maken van m'n beginnende buikje. Nu vraag ik me alleen af wat een juiste weergave is van de werkelijkeid. Als ik mijn bekken kantel, dan is er bijna niks te zien. Maar als ik helemaal ontspannen sta en een beetje in mijn rug hang, is het al een behoorlijke buik.

Hoe maak ik nu een goede foto?

Groetjes Cynthia.

2. Laus85

Laus85 Actief lid

7 nov 2008
    234
    0
    0
    Tandarts assistente
    Zuid-Holland
    Hoi Cynthia,

Ik denk dat je het beste kan staan zoals je altijd staat.
    Dan is toch jouw houding.
    Wel leuk dat je al een beginnend buikje hebt!
    Bij mij is er nog niets te zien.. maar dat komt vanzelf :D

Groetjes!

3. iniminie

iniminie Bekend lid

11 okt 2008
    974
    0
    0
    gewoon met rechte rug,zoals je normaal staat/loopt enzo
    leuk een buikie zo vroeg al ;)

4. tessie80

tessie80 Actief lid

26 okt 2008
    191
    0
    0
    Amsterdam
    Ja gewoon staan zoals je lekker staat. Zou wel zorgen dat je elke keer de foto hetzelfde maakt, dus in dezelfde houding staan, vanaf dezelfde afstand en dezelfde hoek. Dan kan je straks het leukst vergelijken.

5. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

gewoon je eigen houding, mijn man maakt altijd foto's van de zijkant, ga je zelf de foto maken? of begrijp ik dat verkeerd? ik zou het door je vriend/man laten doen ;)

6. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik ga staan en dan in je gewone houding :) en maak dan met de camera een paar foto's van de zijkant. in me fotoalbum staan wat fototjes. het is ff oefenene hoor voor je er helemaal met de buik opstaan maar op den duur weet je precies hoe je de camera moet houden

7. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ik zet altijd mijn man aan het werk of ik zet de zelfontspanner aan ik probeer wel mijn rug recht te houden..

8. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.047
    453
    83
    Vrouw
    ik probeer inderdaad ook mijn rug recht te houden. Ik sta altijd op dezelfde plek met hetzelfde licht en dezelfde instelling van de camera. Camera plaats ik op een statief altijd op dezelfde plaats. En dan klikken met de zelfonstspanner. In het begin maakte ik elke maand een foto. Nu ongeveer elke week. Het is inderdaad erg leuk om die foto's achter elkaar te zetten de groei te zien. Ook ongelofelijk hoor! hahaha

9. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    jep is inderdaad erg leuk ik maak elke week collages (zie album)

10. malleboe

malleboe Actief lid

15 okt 2008
    388
    0
    0
    Capelle aan den IJssel
    Bedankt voor de tips allemaal. En nu maar eens proberen te staan zoals ik altijd sta....zonder er over na te denken :rolleyes: Ik ga voor de zelfontspanner denk ik. Dan kan ik de camera echt precies op dezelfde plek zetten. Nu nog een leuk outfitje en plekje in huis vinden voor de foto's :)

11. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.047
    453
    83
    Vrouw
    Oja tip voor outfit; neem iets simpels. Ik zie op de foto's dat effen goed werkt en dan het liefste grijs of zwart ofzo tegen een witte muur of deur! Succes, ben benieuwd!

12. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    jep en dan met ons delen bij buikfoto's natuurlijk :)

13. malleboe

malleboe Actief lid

15 okt 2008
    388
    0
    0
    Capelle aan den IJssel
    Aber natürlich! :)

14. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Mijn man maakt ongeveer elke week een foto van mijn buik. Eentje van mijn blote buik en eentje met kleding aan. Gewoon staan zoals e later staat. Is later erg leuk om te kijken hoe je buik is gegroied in de hele zwangerschap. Helemaal dus als je geregeld even een fotootje maakt.

Deel Deze Pagina