Is dit wel goed?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door PandaBeertje, 7 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PandaBeertje

PandaBeertje Fanatiek lid

19 nov 2015
    1.681
    4
    38
    Vrouw
    RoGiJuli, dankjewel! :) En dat hoop ik ook! Pfoeh.. Ik ga morgen, en vrijdag nog een testje doen!

Manuela83, dankjewel :)

Be happy, het is wat mijn verloskundige zegt. Hij reageert nu sowieso niet op m'n eisprong, want die is waarschijnlijk allang geweest. En een indroog streepje is het niet, want hij stond er binnen de 5 minuten. En ik ga geen CB digital doen, dat vind ik zonde geld, heb ik bij m'n dochter ook nooit gedaan. Ik doe morgen gewoon nog een test en vrijdagochtend. En dan heb ik nog één over dus die kan ik die week erna nog ergens doen. Dan moeten de testen sowieso duidelijker zijn. En verder krijg ik wel te horen hoe en wat op de termijnecho. Ik kan die weken ding wel doen, maar dan weet ik alsnog niet of alles goed zit. En ik heb bij mijn dochter bijna de gehele zwangerschap vanaf week 6 ofzo bloedverlies gehad, vooral helder rood, dus ik vind 't al eng genoeg! :)

Beckje, dankjewel meid! Ik zie hem gelukkig ook.. dacht vanmorgen eerst dat hij negatief zou zijn, want 't duurde even voordat hij er stond. Maar rond de 3 à 4 minuten kwam hij toch tevoorschijn, héél licht, maar hij staat er! En op 2 testen, binnen de 5 minuten, op verschillende dagen, dus 't moet wel goed zijn.

Curitiba, dankjee! :)

Bertje123, klopt, dankjewel! De verloskundige zei dat ik rond de 4 à 5 weken zwanger ben.
    Als ik via internet m'n eerste dag van de laatste menstruatie intyp, zit ik nu rond de 4 weken en 2 dagen. En dus in de 5de week!
    Spannend!

Dankjewel meiden.

Zo, ik denk ik reageer maar op iedereen in één bericht, anders worden 't ineens zoveel berichtjes haha :p

2. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Ik wil je echt alleen behoeden voor een enorme teleurstelling...Ik zie geen 1 overtuigende positieve test...als je al zwanger zou zijn,zit je echt nog een paar dagen voor je nod,gezien het hele lichte tuurstreepje van gisteren...maar op die van vandaag zie ik helemaal niets.Ik zal heel hard voor je duimen dat je een mooie test hebt komende dagen,maar zwanger zou ik mij echt nog niet rekenen met deze testen.En feliciteren,nee,daar wacht ik nog even mee.

3. PandaBeertje

19 nov 2015
    1.681
    4
    38
    Vrouw
    Prima, toch zie ik echt wel een streepje op die van vandaag én die van gisteren. Die van vandaag is zelfs iets donkerder. En zoals ik al zei, op de foto zie je 't niet goed. En geen menstruatie, én klachten... lijkt me duidelijk.
    En natuurlijk is 't spannend en pril, en kan er nog van alles gebeuren. Maar zwanger ben ik wel. .

4. PandaBeertje

19 nov 2015
    1.681
    4
    38
    Vrouw
    pipo30 speciaal voor jou.. lijkt me dat je hier t verschil wel op ziet? Net gemaakt.
    Het is op de foto echt moeilijker te zien dan in 't echt. In 't echt hoef ik in ieder geval niet te turen.

5. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Ik vind dit beiden geen positieve testen...zoals gezegd kunnen ze goed op een eisprong reageren,en ze lijken op indrogers.Grijs.
    Ik gun het je enorm en duim heel hard,maar ik gun je de teleurstelling niet dat het toch niet zo is,terwijl je er al helemaal vanuit gaat.

6. PandaBeertje

19 nov 2015
    1.681
    4
    38
    Vrouw
    Ze zijn wel roze

7. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Ik blijf heel hard voor je duimen,echt waar.Maar ik vind ze niet positief eruitzien.Ook gezien het feit dat dit pas je derde ronde is,is de kans heel goed aanwezig dat hij wel op je eisprong reageert.

8. V2015

V2015 Actief lid

19 mrt 2016
    278
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aan de hand van je testen zou ik echt niet zeggen dat je 4-5 weken zwanger bent.
    Vind je vk wel erg optimistisch eerlijk gezegd.

9. candle85

candle85 Actief lid

19 jun 2015
    484
    67
    28
    Zo zag mijn test er de vorige ronde ook uit, helaas niet zwanger. Ik hoop als nog dat hij wel gaat oplopen voor je ! Zou alleen ook rekening houden met het feit dat het niet zo is. Als je nu 4 weken zwanger zou zijn zou ik wel een wat donkere streep verwachten . Ik hoop morgenvroeg een mooie test van je te zien!

10. PandaBeertje

19 nov 2015
    1.681
    4
    38
    Vrouw
    Bij m'n dochter was 't in ronde 1
    m'n zus was ook in ronde 1 en mn moeder ook, bij ons alle 3. Dus 't kan heus wel. We zullen 't wel zien.

11. PandaBeertje

19 nov 2015
    1.681
    4
    38
    Vrouw
    Vorige ronde's had ik geen eens een streepje. En werd ik vervolgens ongesteld. Nu heb ik op al 2 testen wel een streepje, en ik ben niet ongesteld, en ik heb enorm veel klachten.

12. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Deze reactie op mijn bericht begrijp ik niet:(
    Wat heeft dat te maken met het feit dat je nu in de derde ronde zit,en je eisprong prima nu pas kan komen?

13. PandaBeertje

19 nov 2015
    1.681
    4
    38
    Vrouw
    Omdat je zegt dat ik pas in ronde 3 zit, dus het je sterk lijkt dat ik postiief test.

14. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Als die klachten van een zwangerschap komen,zou je nu een duidelijke streep hebben op je test.Die klachten tijdens een zwangerschap worden veroorzaakt door hcg,en dat heb je nu of nog niet,of zo weinig dat dat niet enorm veel klachten kan veroorzaken.

15. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Nee,dat heb ik niet gezegd.

16. PandaBeertje

19 nov 2015
    1.681
    4
    38
    Vrouw

Dat is gebasseert op 't fijt dat mijn eerste dag van m'n laatste menstruatie 6 mei was. Het is namelijk telefonisch gegaan.

17. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    En trouwens,die klachten kunnen ook goed bij een naderende eisprong passen.

18. Juneau

Juneau Bekend lid

18 jan 2016
    608
    0
    16
    Ik zie wel overduidelijk een tweede streepje op alle testen, hoef er niet eens zo veel voor te turen. En dat is nog wel op een beeldscherm, laat staan hoe het er in het echt uitziet. Hier ook een voorzichtige felicitatie. Hopelijk blijft je menstruatie uit en gaan de testjes mooi oplopen.

19. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Ik vind de manier van reageren van Pipo niet altijd even charmant maar in deze ben ik het wel met haar eens. Of je zwanger bent TS, durf ik aan de hand van deze testen niet te zeggen, ikzelf zou nog erg voorzichtig zijn met juichen vooral omdat de laatste test een stuk lichter is dan de vorige. Uiteraard hoop ik het voor je maar momenteel kan het nog alle kanten opgaan. Heel veel succes!

20. Droppie Drie

Droppie Drie Fanatiek lid

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    Ik hoop voor je dat ze verder gaan oplopen. Ze zijn nu nog wel erg licht (nauwelijks te zien). Dus ik snap wel dat Pipo het nog te vroeg vind om je al te feliciteren.
    Maar goed, je weet nu ook nog niet wanneer je nod precies is omdat je nog niet kan spreken van een regelmatige cyclus. Hopelijk zit je nu nog voor nod en heb je over een paar dagen een mooie knaller!

Deel Deze Pagina