En ik ben nog wel zo'n charmant persoon Nee hoor,ik begrijp wel wat je bedoelt,maar ik bedoel het echt altijd goed,al staat het er soms wat hard.Ik ben nu eenmaal niet de beste met subtiel reageren.Ik ben wel altijd bereid om mijn visie toe te lichten,dus mocht je nog eens een minder charmante reactie van mij tegenkomen,vraag dan gerust om uitleg.Dat heb ik liever dan meteen de aanval te kiezen(mag ook altijd via pb,als je dat fijner vindt)
met typen kun je ook zo lastig beetje de toon aangeven he dan word het snel verkeerd opgevat, zeker met zulke gevoelige onderwerpen, maar ben het idd eens met pipo, wacht het nog af, hopelijk heb je over een dag of 2 een super duidelijke test
Ik hoop dat het snel een knaller wordt! Maar persoonlijk zou ik dit dus niet positief beschouwen. 2x zulke 'streepjes' gehad en dat bleek helemaal niks te zijn. Nogmaals ik hoop voor je dat het uiteindelijk wel duidelijk positief wordt. En zo ja dan gefeliciteerd! Maar persoonlijk zou ik mezelf nog niet zwanger durven noemen.
Ik ben erg benieuwd naar je test van morgen. Ik zou nog niet te vroeg juichen, want het kan zo maar zijn dat je eisprong nu later is deze ronde, en dat ie daar op reageert. Ik hoop daarentegen dat ie mooi oploopt voor je. Zou leuk zijn om gelijk binnen 3 rondes zwanger te mogen zijn.
Hoewel ik vaak denk 'oei Pipo..dat had je misschien beter anders kunnen formuleren' heb ik er persoonlijk geen last van. Ik denk nl dat je het inderdaad goed bedoeld en dat je gewoon erg direct bent. Daar is verder niks mis mee maar kan me wel voorstellen dat sommige dames, die je opmerkingen wellicht wat minder goed kennen, je bot vinden overkomen. Zoals al aangegeven werd..de toon kan niet meegegeven worden dus misschien iets waar iedereen bij stil moet staan soms
Ik zie wel iets, maar kan zo niet beoordelen of ze nu grijs of roze zijn, omdat de foto niet zo duidelijk is, maar als je al 4 of 5 weken zwanger moet zijn, en zulke streepjes hebt, ben ik helaas niet positief erover... Zulke streepjes zie je vaak rond 8/9/10 dpo. Niet na NOD. Maar dat is mijn ervaring. Ik hoop voor jou natuurlijk dat t allemaal goed is! En dat je wellicht minder ver bent in je cyclus dan je denkt.
Normaal altijd wijs me mond dicht maar pipo heeft zeker een punt hier en kan begrijpen dat het niet leuk is het te lezen. maar ze spreekt wel eerlijk uit hoe ze erover denkt en vond der eigenlijk niks raars of bot aan ? Maar ze is wel rieeel. Hoe vaak ik wel niet van die streepjes had op de kruitvat echt niet te tellen zoveel. Hoop voor je dat de testen oploppen maar eerlijk voor 4 a 5 weken zwanger vind ik ze zelf ook extreem ligt.
Je hebt helemaal gelijk PandaBeertje, ze is echt gemeen hè? Totaal niet medelevend enzo. Ik hoor ook altijd zo vaak dat mensen zeggen dat ze alleen maar negatief is. Dat lees ik hier ook echt helemaal in terug.
Ik weet niet zo goed na alles gelezen te hebben, wat ik moet zeggen. MAAR ik zie op sommige foto's wel een licht streepje! Misschien ben je iets korter zwanger dan gedacht, dat kan de lichtheid van het streepje prima verklaren en zou 'ie overmorgen al duidelijker moeten zijn. Spannend!
Pandabeertje: Ik begrijp dat Pipo misschien niet de dingen zegt die je wilt horen maar ik (en blijkbaar vele met mij) moeten haar wel gelijk geven. De testen lijken niet consistent met het aantal weken dat je zou zijn. Een late knaller kan altijd komen maar is zeer zeldzaam. Een digitale test zal hier ook echt niet positief op uitslaan. Het is niet dat het je niet gegund word hoor meid, maar je vraagt op dit forum om advies en meningen van anderen. In dit geval zijn deze meningen (van ervaren 'tuurders' en meiden uit de MMM) niet positief. Het kan alle kanten op, maar eerlijk gezegd heb ik ook vaak van dit soort streepjes gehad (zelfs nog duidelijker) en was ik niet zwanger. De verloskundige heeft het over een streep is een streep maar ik denk niet dat ze deze soort strepen bedoelde. Je zou misschien de foto naar haar kunnen mailen?
+1! Ik hoor ook vaak mensen zeggen dat pipo nogal negatief over kan komen, vind het juist fijn dat zij zo straight is en duidelijk zegt wat ze denkt. Je kan het wel verbloemen en naar de mond praten maar uiteindelijk komt de klap dan onverwachts. Daarnaast heeft Pipo genoeg ervaring om een gegrond advies te geven. Dat dit nu niet is wat je wilt horen als je kwetsbaar bent vanwege vele pogingen zwanger te worden en dan eindelijk een sprankje hoop te hebben, daar kan zij niks aan doen. Tot nu toe heb ik eigenlijk altijd berichtjes gelezen waarin zij aangeeft dat ze hoopt ongelijk te hebben en voor diegene te duimen. Daarnaast heb ik ook berichten gelezen waarin zij haar ongelijk aangeeft en TS feliciteert wanneer het dan toch gelukkig afloopt voor TS. Kortom: Blij dat je er bent Pipo
ik duim voor je dat de komende dagen je testen op gaan lopen en je aan het einde van de week een mooie knal test hebt. Maar reken je alsjeblieft nog niet zwanger, het zou zo naar voor je zijn als je teleurgesteld wordt. Bedoel het goed he.
Merk dat Pipo wel echt neergehaald word in ieder topic ik ben het net als meerdere wel eens met haar ze bedoeld het goed en heeft enorm veel ervaring vind beetje flauw en jammer dat ieder topic die ik lees een discussie word omdat Pipo eerlijk een je met je voeten op de grond probeert te houden
Op basis van deze testen zou ik er absoluut niet vanuit gaan dat je zwanger bent. De enige waar ik in mijn ogen een (penne-)streep op zie die lijkt me al behoorlijk opgedroogd, dus ben het helemaal met Pipo eens. Dat klinkt misschien bot maar laten we elkaar nou geen mietje noemen, als je nu 4-5 weken zwanger zou zijn dan zijn dit gewoon hele lichte bijna onzichtbare strepen. Daar is niks gemeens aan, de hoop is er nog steeds dat ie wel gaat oplopen! Ook ik duim voor je dat het gewoon een late eisprong is geweest. Ts ben benieuwd naar je test over een dag of twee!
Ze zeggen ook dat als je er water overheen doet en 't streepje blijft staan dat 't dan geen indroogstreepje is. Maar buiten dat, een indroogstreepje komt pas na de afleesbare tijd. En deze streepjes stonden er BINNEN de 5 minuten! Maar 't maakt ook niks uit. Het zit vast goed.
Indroogstreepjes blijven ook regelmatig staan na doorlopen van water helaas. Maar idd... over een paar dagen zal je zien of je test oploopt of niet.
Dit streepje is nog zo licht. Enige wat je kan doen is over 2 dagen weer testen. Dan moet die donkerder zijn en anders kan het ook zo zijn dat de innesteling niet goed is gegaan en dus een vr. Miskraam. Dit had ik helaas vorige maand en toen bleven de streepjes ook zo. Afwachten dus
Opengemaakt, bij de bovenste, vind ik hem zo wel duidelijk! Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina
Ik vind hem nog steeds grijs ogen,en daarbij is het veel te ver na afleestijd nu.Je kunt beter morgen opnieuw testen.Ik weet dat je heb gezegd niet meer op mij te reageren,wat ik een erg onvolwassen reactie vindt op iets wat je niet wilt horen,maar ik blijf voor je duimen.
Eerst gun het je van harte en hoop dat hij oploopt en je over paar dagen een knaller hebt Maar ik heb zelf ook 1 keer een duidelijkere streep gehad dan deze en dat was echt een valse want me andere testen waren uit eindelijk wit hoop nogmaals dat t bij jou niet zo is maar wil t toch gezegd hebben