Meis je moet het echt even loslaten en er vanuit gaan dat je niet zwanger bent. Het is niet raar dat je op dag 33 ongesteld word. Je bent pas in je 3e cyclus. Daarbij is een cyclus van 33 dagen gewoon netjes. Ik snap echt je enthousiasme en ongeduld hoor. Wie heeft dat niet? Maar het moet niet de overhand gaan nemen.
Lieve meid, we proberen je te behoeden voor een teleurstelling. We bedoelen het alleen maar goed. Wil alleen wel even reageren op je opmerking "pas op dag 33 ongesteld". Hoezo is dat raar? Je vorige cyclus was 31 dagen toch? En je bent net 3 maanden gestopt met de pil. Het is dus volkomen normaal. De pil is gewoon een rottig iets welke je natuurlijke cyclus compleet in de war kan gaan schoppen als je er mee stopt. Ik werd na het stoppen bijvoorbeeld pas na 126 dagen ongesteld. Andere vrouwen hebben de eerste paar maanden na pilstop een keurige cyclus van 28 dagen waarna hun lichaam alsnog op hol slaat. Er zijn ook vrouwen die al jaren gestopt zijn met de pil, regelmatig zijn en zomaar zonder reden een cyclus overslaan. Ik hoop en duim heel erg dat je gauw zwanger mag zijn of duidelijk mag testen (geen twijfeltesten dus). Want als je zwanger wilt worden, duurt elke maand te lang.
Natuurlijk ga ik niet zeggen 'zie je wel'.Maar dit is wel wat ik bedoelde...ik had je deze teleurstelling zo graag bespaard.En nogmaals,ik heb echt geen positieve testen gezien,al snap ik heel goed dat een grijzig streepje ook hoop geeft.En zoals behappy ook aangeeft,het is niet raar als je pas net met de pil gestopt bent,dat het eerst regelmatig leek en dan toch niet meer.Het kan wel een jaar of langer duren na pitstop voor je weer een regelmatige cyclus hebt,dus wat dat betreft hoef je je voor nu echt geen zorgen te maken.Ik duim voor je dat je snel een positieve test hebt.En probeer het een beetje los te laten.
Ik heb niks meer gezien. Wat roze/rood bij afvegen en verder donker gele afscheiding ofoz, en nu niks meer
Het kan heel goed een ovulatiebloeding zijn geweest,Google dat maar eens.Het kan ook gewoon bij het ontpillen horen.
In je handtekening staat dat je zwanger bent en aan je reacties te lezen ben je er heilig van overtuigd dat je ook echt zwanger bent en waarschijnlijk als je nu ongesteld wordt heb je een miskraam. Zo komt het in elk geval over. Meid... iedereen hier heeft zoveel ervaring en wilde alleen maar voorkomen dat er een berichtje van JOU kwam waarin je zou zeggen dat je heel verdrietig bent omdat je bloed verliest. Die is nu toch gekomen omdat je ervan overtuigd was / bent dat je zwanger bent. Off topic... ik vind het fijn dat er meiden zijn die eindelijk eens opkomen voor pipo. Werd er echt chaggie van dat hele topics erover gingen dat zij niet oprecht blij is enzo. Ik ben altijd blij dat pipo eerlijk is en echt heel vaak gelijk heeft. Blijf met 2 benen op de grond en ga niet al zweven bij een onduidelijk streepje.
+1 Daarbij.. dat het nu gestopt is betekent niet dat je niet ongesteld wordt. Ik ben ook wel eens opgestaan met bruin bij afvegen. De rest vd ochtend niks meer en dan brak het einde middag/avond alsnog door. Rustig afwachten wat de dag gaat brengen. Het kan dus ook zijn dat je nu een ovulatiebloeding hebt gehad en de testen dus toch op je eisprong hebben gereageerd zoals al eerder geopperd werd.
Probeer je erbij neer te leggen dat je niet zwanger bent. 3 dagen geleden had je naar eigen zeggen je eerste lichte streepje en zoals je zelf aangeeft was de streep vanochtend niet duidelijker. Na 3 dagen zou je echt wel duidelijk verschil moeten zien. Dit in combinatie met bloedverlies zijn veel meer argumenten om ervan uit te gaan dat je nu niet zwanger bent, dan je vast te houden aan een tuurstreepje/indroogstreepje die je na NOD op je test hebt gezien. Maar heb een beetje het idee dat het niet uitmaakt wat er hier gezegd wordt en dat je gewoon hebt besloten dat je zwanger bent. Zou fijn zijn voor jezelf als je het een beetje kunt loslaten. Zoals ik al eerder gezegd heb: ik hoop echt dat je snel een duidelijk positieve test zult hebben.
@pandabeertje Het is echt super vervelend voor je .. maar er zijn nog genoeg kansen Gewoon niet opgeven en lekker doorgaan.. en wie weet heb je volgende maand meer geluk! Knuffel
En het kan best zijn dat er wel iets gaande was he? Dan is het geen valse test maar is het toch niet goed gegaan met het vruchtje. Dat is helaas best vaak het geval en ook het risico van vroeg testen. Hopelijk loopt t alsnog positief af en anders op naar volgende maand. Je zit pas in ronde 3 (ok iedere ronde is te lang maar toch, kan altijd langer 😉 ) Maar nu mag je gewoon ff flink balen hoor.. Die teleurstelling blijft rot.
Sterkte Pandabeertje! Maar geef de moed niet op. Dit is pas je 3e ronde. Iedereen wil het liefst vandaag zwanger worden. Gewoon vol goede moed naar de volgende ronde gaan. Hopelijk volgende keer een mooie oplopende test!
Balen meid! Mijn advies... reken jezelf de volgende keer pas zwanger bij een duidelijkere streep dan je nu had. Dat scheelt een hoop teleurstellingen en afmeldingen bij een vk. Ik hoop dat je snel zwanger bent.
Hee pandabeertje. Helaas kan je cyclus schommelen na je pilgebruik. En dan moet je echt niet opkijken van een aantal dagen verschil. Als je kijkt na mijn cyclus, ik zat in het begin rond de 40 dagen en dan in eens 105 dagen en ben nu nog niet regelmatig . Ik zou de volgende keer deze test als niet positief beschouwen. Ik had de vorige ronde ook zo'n test op dpo 11 en ik dacht echt aan alles te voelen dat ik zwanger was. Ookal wist ik dat die nog niet positief was , ik hoopte er nog meer op. Twee dagen later niets en de volgende dag begon ik 2x met roze verlies. De volgende dag pas mijn menstruatie. Wat ik wil zeggen is dat ik je heel goed begrijp,een streep geeft hoop. Maar probeer de volgende keer wat gereserveerder te zijn. Nu is de teleurstelling des te groter, omdat je de verloskundige ook af moet bellen. Succes en hoop snel een overduidelijke positieve test tegen te komen op dit forum.
Weet nu wel niet zwanger te zijn, maar vind t toch raar.. 3 x positief, binnen de 5 minuten, licht maar hij stond er.. Alle 3 de keren. Nooit vals, en nu ineens 3x? Of.. zwanger & vroege miskraam Of.. zwanger & ongesteld tijdens .. had bij mn dochter ook elke x rood bloedverlies, maar ik geloof dat ju niet.. Of.. gewoon echt vals wat ik raar vind dan kan ik dus nooit meer testen
Ik vind het echt heel naar voor je,en kan je teleurstelling bijna door het scherm voelen... Het positieve aan dit verhaal voor jou is dat je nu wel weer een redelijk normale cyclus had,al drie keer nu.Dat is toch ook wel fijn,voor hetzelfde geld had je nu nog op je eerste menstruatie zitten te wachten.Dat geeft moed voor de komende maanden.Ik hoop dat je snel een positieve test hebt.
Je blijft maar aan die positieve testen refereren,maar ze waren echt niet positief meis.Hoe vervelend ook.Deze testen hebben wel eens zo'n vaag grijs streepje...die echt niets betekenen.
Ik had dat vorige maand ook. Een paar dagen over tijd en hele lichte streepjes. Mijn verklaring is dan dat er toch iets probeerde in te nestelen en dat het dan mislukt. Een streepje betekent meestal dat je wel iets van HCG in je urine hebt.
Toch zie ik ze.. kan er niet bij dat t 3x vals is, ondanks dst ik nu ongesteld ben en ja ik geloof heus wel dat ik jullie niet zwsnger ben.. maar er klote gewoon iets niet..