Is dit wel goed?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door PandaBeertje, 7 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Ik vind ze echt allemaal negatief.Ik zie op geen 1 foto een roze streep.Alleen maar iets grijzigs.Ze zijn niet vals,maar echt gewoon negatief.

2. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    Grijze schaduw had ik hier ook helaas. Kans is extreem klein ivm implanon maar voelde me zo misselijk. Geen roze streep is negatief. Positief vind ik ze ook niet. Balen dat dit gebeurd met testen, maar kan alleen zeggen: pas als positief zien als hij duidelijk roze is. Ik zie je strepen, maar ze zijn niet positief. Hopelijk heb je snel een knaller

3. Mopa36

Mopa36 Actief lid

5 mei 2016
    175
    7
    18
    Vrouw
    +1 en sluit me aan bij pipo.

Ik was echt een streepjes plassen op die van de kv.

4. anak2

anak2 Fanatiek lid

9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    hallo,

Ik zit al een vanaf maandag al mee kijken. Pandabeertje ik zat net als jou ook te verheugen op een positieve test.. die van cb plus. die van mij gaf een lijntje maar wat nu blijkt geven ze soms vals vaag positief een andere test gaf negatief aan.

Nu ik naar jouw testen kijk van een aantal dagen vraag ik mij af of de testen ondertussen niet al wat duidelijker had moeten zijn.Het blijven tuurstreepjes.. ik zie ze namelijk wel. Maar ik maak me wel zorgen om het feit dat ze ondertussen niet duidelijker geworden zijn. Misschien heeft er wel iets gezeten maar is het ondertussen afgebroken??

5. anak2

anak2 Fanatiek lid

9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    oh sorry pandabeertje ik had gemist dat de menstruatie inmiddels is doorgebroken. Vind het echt jammer voor je.

Ik zit er nog op te wachten maar dat zal ook wel niet lang meer duren.

We gaan gewoon op naar de volgende ronde ;) ik heb mij in iedergeval plechtig afgezworen niet meer te testen voor nod.. of het lukt is een 2e haha maar de cb plus komen er niet meer in

6. Annemiek125

Annemiek125 Niet meer actief

Zit ook al even mee te lezen maar sluit me ook aan bij Pipo.

Pandabeertje ik snap dat elke maand te lang duurt als je heel graag zwanger wilt worden maar ik zou me ook gewoon neerleggen bij de uitslag. Het is helaas niet anders. Er zijn meiden die er járen over doen om zwanger te raken en je hebt nu net pas de 3e ronde gehad. Eerdere zwangerschappen geven nou eenmaal geen garantie dat het meteen weer zo snel lukt. Balen, maar het zij zo. Ook dat je nu op dag 33 ongesteld bent geworden is helemaal niet erg, mijn cycli verschillen ook wel eens een paar dagen. Succes en hopelijk volgende maand wel een positieve test.

7. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    +1

Ts fijn dat je iig duidelijkheid hebt nu. Duim dat het snel raak mag zijn!

8. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.999
    15.618
    113
    Nabij Utrecht
    +1 (scheelt mij weer typen).

Ik vind ze echt niet positief sorry. Je hebt gewoon negatieve testen gehad.
    Valse uitslagen zijn het ook niet want de kleur is gewoon niet roze.
    Je bent dus niet zwanger en ook niet geweest. Je hebt dus geen miskraam gehad.
    Het is pas een miskraam wanneer er een bewezen zwangerschap was (dmv echo/bloedtest of duidelijke urinetest) en dat is bij jou niet aan de orde.

Hopelijk binnenkort wel een roze streep op je test die oploopt.

9. vrouwvan

vrouwvan Fanatiek lid

26 dec 2015
    2.195
    1.242
    113
    Wat vervelend meid, nou ik mag hopen dat niemand zo rot gaat reageren zoals..ik zei het toch. Ik denk ook niet dat iemand hier wenste dat je niet zwanger zou zijn maar meer dat ze je behoeden voor een rotgevoel na een eventuele menstruatie.

Sterkte voor de tegenslag en hoop op een voldragen zwangerschap voor je.

10. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    #110 Beckje, 8 jun 2016
    Laatst bewerkt: 8 jun 2016
    Even voorbeeldje van mijn grijze strepen van gisteren en vandaag. Heel verwarrend zoiets, geen idee of het hier te zien is, hij upload hier niet echt goed. maar zoals je misschien ziet is het een bekend dingetje

11. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    De teleurstelling die je voelt snap ik. En ik denk wij allemaal. Als je een streepje ziet dan is er hoop.
    Maar hoe je nu reageert vind ik wel van enige drama getuigen.
    Het is niet zeker dat er uberhaupt iets heeft gezeten. Dus om over een miskraam te spreken klinkt wel erg zwaar. En om te schrijven dat als het een valse test was je dan nooit meer kan testen gaat natuurlijk nergens over.

Kom op. Cyclus van 33 dagen is keurig. Op naar de volgende ronde. Net zoals de meeste van ons.

12. MevrouwH

MevrouwH Fanatiek lid

5 mrt 2016
    1.060
    993
    113
    Ik snap nooit zo goed waarom er zoveel mensen naar eigen zeggen altijd streepjes plassen maar niet zwanger hadden kunnen zijn. Ik heb ontelbare testen gedaan en ook veel kv 2 voor 5. Ik heb nog nooit een streepje gezien toen ik niet zwanger was ook geen grijze. Hoe licht ook betekende bij mij altijd zwanger, en ja soms leek het ook grijs.

Heel vervelend dit voor je panda. Ik hoop op een beter resultaat binnenkort. Ik zou je volgende test pas doen op de dag dat je denkt ongesteld te moeten worden of of dag 33 ofzo als je nog niet ongesteld bent. Het zou best kunnen dat er wat gezeten heeft maar het komt heel vaak voor dat het niet goed gaat. Testen voor nod is daarom geen aanrader.

Het komt goed 😉

13. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    tja ik zie ze ook vaak, geen idee hoe dat komt, maar zwanger ben ik echt niet :)

14. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Als je een grijzig streepje hebt,of een tuurstreepje,en je bloedtest op dezelfde dag is minder dan 1 dan weet je dat je echt niet zwanger bent/was.

15. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.999
    15.618
    113
    Nabij Utrecht
    Of je kraanwater geeft een roze streep.... is ook niet echt betrouwbaar. Heb nog steeds geen babydruppels gezien (of de drachttijd moet langer zijn dan 2 jaar).

16. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Pandabeertje het is heel erg dat je ongesteld bent, maar ergens moet ik de andere dames wel gelijk geven, aan jouw foto's te zien kan je niet echt spreken van positieve testen, zelfs niet als je ze keihard bewerkt.

Geniet van je kleine meid en ga vol goede moed de volgende ronde in. Ronde 4 is absoluut nog geen ramp.

17. PandaBeertje

PandaBeertje Fanatiek lid

19 nov 2015
    1.681
    4
    38
    Vrouw
    Ik heb geen zin om alles terug te lezen, iedereen zegt toch bijna 't zelfde.. Ik vind alleen niet dat de streepjes grijs zijn, zoals ik al vaker zei, op de foto moet er getuurd worden en zijn grijs, maar in het echt zijn ze echt roze, en licht, maar wel duidelijk te zien zonder te turen.
    En 3x een 'valse' test, terwijl ik in mijn leven nog NOOIT een valse test heb, als ik niet zwanger was, was hij gewoon echt negatief, en ik heb alleen positief getest toen ik zwanger was van mijn dochter.. Dus hoogstwaarschijnlijk, vroege miskraam, en gewoon nog wat HCG in mijn urine..

Ik heb voor m'n gevoel toch even de verloskundige gebeld, ik wilde even mijn verhaal kwijt. Ook omdat 't me zo onzeker maakt omdat ik bij m'n dochter hele tijd bloedverlies had.
    Hij zei, die streepjes kunnen gewoon inderdaad zijn dat ik zwanger was maar 't al vroeg is mis gegaan, maar er gewoon nog HCG in m'n urine zit. Hij vroeg of ik ook echt krampen in m'n buik had op 't moment, en of ik echt 't ongesteldheidsgevoel had, nou dat is niet zo. Hij zei dat ik volgende week nog even een test moet doen, en als die net zo licht is dan is 't gewoon mis maar zit er nog HCG in m'n urine, mocht hij donkerder worden dan ben ik waarschijnlijk nog gewoon zwanger. De kwaaltjes die ik had waren wel echt zwangerschaps kwaaltjes.
    Ik ga er maar vanuit dat ik gewoon een vroegtijdige miskraam heb gehad. :(

18. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.999
    15.618
    113
    Nabij Utrecht
    Hopelijk ben je snel zwanger met mooie duidelijke roze streepjes.

19. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.278
    2.978
    113
    Op verzoek van TS gesloten.

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

Deel Deze Pagina