Vraag over de ovulatietest Ik had gister om 15;00 een knaltest. Daarvoor geen ovulatietesten gedaan.. Dus we hebben geklust savonds laat. Maar vandaag weer 1 gedaan en die is heel veel lichter Nu lees ik dat zodra de test afneemt je 1 a 2 dagen vruchtbaar bent maar met een knal ben je toch juist vruchtbaar Ik snap er niks meer van.. 2e test rond 4 uur gedaan vandaag
Als je ovulatietest een knaller geeft, betekent dat je je LH-piek hebt bereikt. 24-48 uur na de piek springt je eitje, dus vanaf dat moment ben je vruchtbaar tot maximaal een dag na je eisprong. Je bent dus sinds gisteren 15:00 vruchtbaar tot ongeveer morgen 15:00. Je was dus mooi op tijd (en dat ben je vanavond misschien ook nog wel, het kan in ieder geval geen kwaad)
Nu maar hopen dan 😊 Met 14 dagen testen? Heb besloten niet weer eerder te gaan testen Maar ik weer mijn cyclus niet precies haha
Dit dus En idd als je nog geen zicht hebt op je cyclus zou ik 14 dagen aanhouden. En t vandaag wellicht nog eens gezellig maken met je man. Veel plezier!!