ongesteldheid vraagje

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door madelief, 28 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    Goede middag,

Heb een vraagje :oops:
    Verleden week maandag de laatste pil geslikt en pas vrijdag een beetje ongesteld geworden, niet erg veel eigenlijk. Nu hadden we hier zaterdag avond een dorpsfeest en toen heb ik een ob gebruikt (gebruik die normaal niet zo graag). Heb die er in de nacht uitgehaald. Maar nu ben ik dus helemaal niet meer ongesteld? Heb een enorm opgelazen gevoel in mijn buik...... :(
    Weet misschien iemand waar dit aan kan liggen? maak me een beet6je zorgen....heb stiekem al gecontrolleerd of ik hem er wel echt uitgehaald heb hahahahaha, maar dat is dus wel zo! :oops:

liefs Esther

2. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    Schopp, Duitsland
    niemand? :(

3. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.702
    2.513
    113
    Dat je maandag je laatste pil hebt geslikt en vrijdag ongesteld bent geworden is op zich niet gek. Bij veel meiden komt de menstruatie pas na 4 dagen (lees maar eens wat rond op de forums). Een opgezette buik heb ik ook altijd als ik ongesteld moet worden/ ben, bij mij trekt dat weg tegen de tijd dat ik niet meer ongesteld ben.
    Ik zou niet weten waar het aan kan liggen dat je menstruatie gestopt is. Als je de pil goed hebt geslikt zou je eigenlijk niet zwanger kunnen zijn. Mocht je twijfelen, dan kan je het best een testje doen.

Succes ermee!

4. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    Schopp, Duitsland
    thanx voor je antwoord Bonnie1
    !Ik weet het ook niet, heb de pil normaal geslikt alleen heb ik gemerkt dat ik 1 maand terug de pil een keer verkeerd genomen moet hebben omdat ik een dag eerder stopte als normaal, dus heb er ergens 2 ingenomen denk ik :(
    Maakte mij gewoon zorgen om het feit dat de ongesteldheid ineens weg is.........

liefs Esther

Deel Deze Pagina