hallo allemaal, mijn dochtertje sliep eerst altijd heel veel en sinds vorige week slaapt ze maar 2 uurtjes per dag snachts slaapt ze wel normaal van 10 tot 6 maar overdag slaapt ze hooguit 2 x 1 uurtje is dit wel normaal voor een baby van net 3 maanden lijkt mij namelijk niet goed dat ze zo weinig slaapt.
tja dan zal ze het niet nodig hebben...... ik vind het wel wat weinig maar als ze niet moe is kan je dr moeilijk dwingen
Misch een sprongetje? mijn zoon slaapt tijdens een sprong veel minder dan normaal overdag. Nu nog en hij heeft veel slaapt nodig.
laat je haar ook liggen op tijden dat ze normaal zou slapen of haal je haar eruit? ik laat mijn dochtertje namelijk wel liggen als ze maar kort geslapen heeft, heel vaak komt er dan nog een slaapje achteraan en pakt ze het ritme vanzelf weer op. kan inderdaad een sprongetje zijn hoor, ik laat mijn dochtertje altijd eventjes brabbelen als ze te vroeg wakker is.
Zolang ze vrolijk is en en weinig huilt is er niks aan de hand. Mijn dochtertje sliep van 6 weken tot 6 maanden geen minuut overdag. Snachts sliep ze lang en goed, dus ze had het gewoon niet nodig. De kinderarts zei dat voor sommige kindjes alleen snachts slapen genoeg is en zolang ze gezond en vrolijk is, lekker genieten van je wakkere babytje. Mijn dochtertje slaapt nu wel overdag, eigenlijk sinds ze zelfstandig kan zitten en kruipen
Dat doet Milan ook voordat hij een sprongetje gaat maken. Dan slaapt hij overdag een stuk minder. En na een sprongetje juist weer meer. Maak je geen zorgen. Als ze moet is gaat ze echt wel slapen.