is dit wel normaal???

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door fiona1987, 30 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fiona1987

fiona1987 Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.074
    0
    0
    renkum
    hallo allemaal,

mijn dochtertje sliep eerst altijd heel veel en sinds vorige week slaapt ze maar 2 uurtjes per dag snachts slaapt ze wel normaal van 10 tot 6 maar overdag slaapt ze hooguit 2 x 1 uurtje is dit wel normaal voor een baby van net 3 maanden lijkt mij namelijk niet goed dat ze zo weinig slaapt.

2. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    is ze verder ook niet moe?

3. fiona1987

fiona1987 Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.074
    0
    0
    renkum
    niet echt ze blijft maar proberen om te draaien en ze ligt te lachen en te babbelen

4. kahrin

kahrin Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.020
    0
    0
    Dat kan allemaal weer veranderen. Als ze niet moe is, dan kan het vast ook geen kwaad.

5. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    tja dan zal ze het niet nodig hebben......
    ik vind het wel wat weinig maar als ze niet moe is kan je dr moeilijk dwingen

6. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Misch een sprongetje? mijn zoon slaapt tijdens een sprong veel minder dan normaal overdag. Nu nog en hij heeft veel slaapt nodig.

7. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

laat je haar ook liggen op tijden dat ze normaal zou slapen of haal je haar eruit? ik laat mijn dochtertje namelijk wel liggen als ze maar kort geslapen heeft, heel vaak komt er dan nog een slaapje achteraan en pakt ze het ritme vanzelf weer op. kan inderdaad een sprongetje zijn hoor, ik laat mijn dochtertje altijd eventjes brabbelen als ze te vroeg wakker is.

8. fiona1987

fiona1987 Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.074
    0
    0
    renkum
    nee ik laat haar wel liggen maar dan gaat ze wel huilen

9. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Zolang ze vrolijk is en en weinig huilt is er niks aan de hand. Mijn dochtertje sliep van 6 weken tot 6 maanden geen minuut overdag. Snachts sliep ze lang en goed, dus ze had het gewoon niet nodig. De kinderarts zei dat voor sommige kindjes alleen snachts slapen genoeg is en zolang ze gezond en vrolijk is, lekker genieten van je wakkere babytje.
    Mijn dochtertje slaapt nu wel overdag, eigenlijk sinds ze zelfstandig kan zitten en kruipen

10. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

sprongetje denk ik, is heel normaal op die leeftijd.

11. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Dat doet Milan ook voordat hij een sprongetje gaat maken. Dan slaapt hij overdag een stuk minder. En na een sprongetje juist weer meer.

Maak je geen zorgen. Als ze moet is gaat ze echt wel slapen.

Deel Deze Pagina