Is dit wel normaal??

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door taartje, 11 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. taartje

taartje Bekend lid

6 mei 2012
    625
    0
    0
    Kapster en mama
    Overijssel
    Hoi meiden,
    Ik ben 8 weken geleden bevallen via een keizersnede,
    Nu ben ik afgelopen donderdag weer voor het eerst ongesteld geworden,
    Nou echt waar... Volgens mij loop ik leeg, ik bloed enorm,heel erge buikpijn erbij,voel me er gewoon slap van, weten jullie of dit normaal is voor de eerste menstruatie na de bevalling?? Want begin me nu toch wel af te vragen of dit wel gewoon is namelijk..
    Liefs.

2. Sonjaa

Sonjaa Bekend lid

13 nov 2010
    678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij was dat ook de eerste keren. Echt een soort naweeen. Heeft ongeveer een half jaar geduurd voordat het weer enigszins normaal werd.

3. Averlhach

Averlhach VIP lid

26 mrt 2011
    8.809
    1.014
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Na de eerste heb ik dan ook gehad. De eerste menstruatie was zeer heftig erna snel aan de pil gegaan ;)

4. Yasmijnkai

Yasmijnkai Niet meer actief

Bij mij was het de eerste keer net een bloedbad, moest weer kraamverband gebruiken want ik lekte enorm. Ben benieuwd hoe mijn Volgende menstruatie is.

5. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Hier wisselden de eerste menstruatie heel erg. De eerste keer was het meer een paar vegen. De keer erna een bloedbad, en de keren erna steeds stabieler..

6. esje1981

esje1981 Fanatiek lid

28 sep 2011
    1.490
    0
    0
    ik heb het ook gehad en bij mij zat er nog een stukje placenta hebben ze gezien op de echo.ik had zelf gelijk de vk gebeld omdat ik gewoon door weekt was.als je het niet vertrouwd zou ik gewoon even bellen. overigens is dit wel zelf weg gegaan

Deel Deze Pagina