Is dit wel of niet vreemd gaan?

Discussie in 'De lounge' gestart door jessy77, 2 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Mijn beste vriendinnetje belde me vandaag overstuur op. Ze was erachter gekomen dat haar vriend stiekem erotische websites bezoekt. Van foto's tot videofilmpjes. Ze begreep maar niet waarom hij dit doet en ziet dit dan ook als vreemdgaan.

Toen ik voorzichtig zei dat ik vreemdgaan wel een heel groot woord vond nam ze me dit niet in dank af en werd er zelfs een beetje boos om, ze vond dat ik het voor haar vriend opnam. Dit is dus niet zo, ik als geen andere weet nl wat het is als je vriend je echt bedonderd. Ik kan me heel goed voorstellen dat ze hier even van schrikt want eerlijk is eerlijk, ik zou het er ook niet bepaald vrolijk van worden, zou me er zelfs heel onzeker door voelen denk ik, me misschien afvragen of ik niet goed genoeg ben. Maar aan de andere kant denk ik..wees blij dat ie het gewoon bij kijken houdt en het niet echt opzoekt?

Wat vinden jullie? Hoe zouden jullie reageren als je erachter zou komen dat je vriend/man zulke sites zou bezoeken? Ben wel nieuwsgierig naar de meningen?

Groetjes Jessy

2. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

Ik zie het niet als vreemdgaan!
    Maar zou het zeker niet leuk vinden als me vriend dat zou doen.
    Zou me dan echt kut voelen!

3. mamasuusje

mamasuusje Bekend lid

24 sep 2008
    586
    0
    0
    vind het ook geen vreemdgaan... maar ik denk dat je jezelf wel heel erg onzeker gaat voelen, en het gevoel gaat krijgen dat je vriend niet genoeg aan jou hebt ofzo..

4. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Mijn vriend doet het ook weleens (hoop dat ie dit niet leest :) )
    Ik zie het niet als bedriegen, heb er eigenlijk geen probleem mee want het beïnvloedt onze relatie niet...
    Maar das voor iedereen anders natuurlijk. ;)

Als het onze relatie wel zou beïnvloeden, dat hij bijvoorbeeld meer naar die filmpjes kijkt als bij mij in bed ligt, zou ik er uiteraard wel een probleem mee hebben.

5. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Ik zie het ook niet als vreemdgaan, en ik zou er ook niet boos om worden of het raar vinden als hij af en toen porongrafisch getinte websites bezoekt!

6. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

en vind je het niet erg?
    Als je vrijgezel bent vind ik het ander haha
    Ik vind zulke mannetjes(Sorry!) maar zielig!

IK zou me ook zeker onzker voelen en denken dat ie mij niet leuk genoeg vind.. :rolleyes:

7. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    @Leeuw; in het begin vond ik het best erg en had ik ook zoiets van 'ben ik dan niet goed genoeg?'maar we hebben er een keer goed over gepraat en nu vind ik het niet erg meer.Het is voor hem gewoon een vorm van ontspanning zeg maar.(klinkt heel raar, maar ik kan het niet goed omschrijven :))
    Het is niet zo dat hij het 'nodig' heeft om opgewonden te worden ofzo, of dat hij het bewust opzoekt omdat hij aan mij niet genoeg heeft.

8. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Zie het ook niet als vreemdgaan , denk ook dat er genoeg mannen zijn die dit doen , so what , het is maar een plaatje of een filmpje .. vreemdgaan vind ik niet eens te vergelijken hiermee , maar dat is mijn mening !

9. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

ik heb liever dat hij met een filmpje ontspant,
    dan dat er een echte vrouw op zijn schoot beland (t)

10. zara06

zara06 Actief lid

18 jan 2007
    160
    0
    16
    kijk ik zou wel gek worden als ie op straat naar een ander meid kijk!

dan kan ik wel jaloers worden en denk ik van is zij mooier dan mij of vind hij haar leuker enzoo...

11. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    @Zara: idd, voor ik het vergeet!Ik heb ook weleens zo'n filmpje gezien,en dat deed ik echt niet omdat ik iets 'te kort' kwam ofzo, meer uit nieuwsgierigheid.Heeft m'n vriend ook totaal geen probleem mee.

12. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Whahahaha
    :) :) :)

13. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Dat denk ik nou dus ook, dat het echt iets mannelijks is. Heb ik dus ook tegen haar gezegd maar ze vind het erg dat ie dat stiekem doet. Toen ik zei dat het misschien een stukje schaamte van hem was of misschien t besef dat ie wist dat ze zo zou reageren had ik het helemaal gedaan natuurlijk :p

14. zara06

zara06 Actief lid

18 jan 2007
    160
    0
    16
    Ja , je leert er wel wat van hoor het kan goed zijn voor je relatie!
    nou dat was voor ons wel in ieder geval.. :oops: :p

je moet toch spannend houden :)

15. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België

Vind ik ook. ;)
    Samen kijken is natuurlijk ook wel eens leuk! :oops: ;)

16. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    ik zie het niet zo zeer als vreemd gaan

al moet die van mij dat niet doen atans ik moet er niet achter komen
    want ik schiet hem kapot

17. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

18. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    @Lucia, mee eens..dat dacht ik ook. Maar volgens haar deed ie daar best geheimzinning over, beelden snel wegklikken als zij de kamer kwam binnenlopen, geschiedenis netjes wissen..dus tja, misschien toch een beetje stiekeme gedoe vanuit zijn kant.

19. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België

Als je 'm kapot schiet voor iets wat je niet vreemdgaan vind, vraag ik me af wat je gaat doen als ie echt vreemdgaat. :)

(grapje he ;) )

20. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Jah weetje dat doet mijn vriend ook wel, snel beelden wegklikken enzo, maar das meer een stukje schaamte volgens mij.Mannen zijn meer extreem als vrouwen (meestal dan), en ik denk dat hij gewoon niet wil dat ik zie dat hij naar een verkrachtingsscene(bijvoorbeeld, kon zo snel op niks anders komen) ofzo aant kijken is. ;)
    Is natuurlijk niet leuk, maarja ik denk niet dat ie het slecht bedoelt.
    Hij wil haar er volgens mij in elk geval niet mee kwetsen...

Deel Deze Pagina