Ik vind het ook geen vreemdgaan, mijn man kijkt er ook af en toe naar, maar hij doet het tenminste niet stiekem en dat scheelt een hoop. Aan het begin had ik ook het gevoel dat ie me niet mooi genoeg vond ofzo, maar hij zei dat dat absoluut niet zo was. Nu heb ik er geen problemen meer mee (aangezien hij tegen vrienden aan het opscheppen is dat ik zo goed ben ) En tja, het blijven mannen natuurlijk Ook kijken we samen weleens een filmpje (het liefst zonder al dat ordinaire gekreun en gehijg ) Liefs Gobje
Ik heb mijn vriend daar een paar jaar geleden ook op betrapt, maar ik kreeg er eigenlijk de slappe lach van Vooral omdat hij zich doodschrok, en zich echt doodschaamde. Ik moet wel zeggen dat dat was in een periode dat ik het heel moeilijk had, erg depressief was en totaal geen zin in sex had. Ik zie het niet als vreemd gaan. Ik vind vreemd gaan pas vreemd gaan als hij met een ander zou chatten of echt afspreken. Plaatjes en filmpjes vind ik niet vreemd gaan.
Ik zie het ook niet als vreemd gaan maar ik zou er wel samen over praten. Misschien mist hij iets in z'n relatie?
Ze heeft vandaag gebeld en haar excuses aangeboden voor het feit dat ze het op mij heeft af gereageerd. Ze beseft dat ik net zo goed mijn mening mag hebben . Wat ze er verder mee gaat doen weet ik niet, heb er ook niet naar gevraagd, mogen ze lekker met zn 2tjes oplossen
Van dirty dancing kom ik ook niet in the mood hoor Maar ik snap je punt. Tuurlijk worden vrouwen ook wel eens opgewonden van iets dat ze zien.
mandytjuuuu: jullie maken het ervan dat ik het op het kind gericht bedoel.. het gaat er mij om dat het neit vreemd of raar is als je aan jezelf zit of als je vriend aan zichzelf zit.. dat is ook een stukje eigen lichaam ontdekken wat denken jullie wel niet gelijk.. jeetje julie zijn echt snel met conclusies trekken uhm wie trekt er conclusies dan : jij zelf denk ik door dit te zeggen? off:en dat stukje eigen lichaam ontdekken...dat doet een peuter niet door paardje te rijden hoor?! draak86: En hij rukte ook niet toen zijn vorige relatie naar de knoppen was. man hij weet amper hoe hij moet rukken. je bent wel erg neerbuigend naar je man toe zeg! alsof hij niet weet hoe die moet 'rukken' hahaha droom fijn verder
Ik vindt dit geen vreemd gaan. Wel jammer dat hij dit stiekem doet. Mijn vriend gaat graag naar erotische chatboxen, en we staan ook samen ingeschreven bij een adult site. Hij heeft daar wat meer behoefte aan dan ik op dit moment, die spanning Alles wat hij op internet doet heeft hij mijn toestemming voor. En nog vraagt ie of het goed is als hij gaat chatten, de lieverd
@ tweeling Oh, sorrie als dat zo overkomt was niet mijn bedoeling dat zo neer te zetten. Maar het is echt zo dat hij in zijn leven zich bijna nooit heeft afgetrokken, ECHT NIET.(een paar keer om te porberen) Waarom kan ik dit nou niemand wijs maken. Niet alle mannen zijn zo, het lijtk nou net of ik mezelf en me partner moet verdedigen juist omdat ie het NIET doet... Trust me, ik zie m hem zovaak , hij heeft gewoon niet eens de gelegenheid om het te doen,al zou ie dat willen.. ik WEET dat ie het niet doet...
oh je hoeft je niet te verontschuldigen hoor! jij kent je man ik niet alleen denk ik er zo over! en als jullie je er zo goed bij voelen is het toch fijn!
Draak, er zijn wel meer mannen (én vrouwen) die niet masturberen hoor, omdat ze er simpelweg niet van houden. Dus je bent echt niet alleen hoor, en je hoeft je zeker niet te verdedigen.
Meid, maak je niet druk Als jullie er samen zo tevreden over zijn, is er toch niks aan de hand? Je hoeft niemand te verdedigen hoor
meiden, thnx. Is een stuk fijner zo haha Heb ik ook niet meer het gevoel dat ik me hoef te verdedigen. Wij hebben het prima zoals het is, en doordat er niets tussentijds geloosd (of t) word is het wel spannend hahaha Maar thnx iig, nu ga ik niet meer overtuigend doen en geen ECHT niet en echt waar schrijven ...
@draak: haha, je hoeft niemand te overtuigen hoor. Ieder zijn mening en gedachtes toch? Ik heb er zelf ook weinig behoefte aan en mijn vriend wat meer, nou prima toch. Waar een ieder gelukkig mee is. Mijn vriend is trouwens ook echt niet iemand die naar anderen loopt te loeren in de stad hoor, is hij veel te verlegen voor.