Ik vind het ok geen vreemdgaan. Sterker nog ik vraag vriendlief, leuke filmpjes uit tzoeken zodat hij ze kan branden en we ze samen kunnen kijken. Of ik alleen voordat hij thuiskomt! Ik vind sex iets heel normaals en ook mustruberen vind ik erg normaal. Tussen beiden al je niet echt wil penetereren maar ook alleen, ik weet dat mijn amn als ik echt geen zin hebt zichzelf wel een helpt en hij weet dat ik mezelf wel eens help, meestal als ik niet kan slapen en ik doe dat een stuk vaker als hem.
heb niet alle reacties gelezen hoor.... maar in feite vind ik alles wat je in een relatie "stiekem" doet in een relatie fout..... Als het nu stiekem filmpjes kijken... stiekem roken... stiekem drinken... en weet ik veel wat nog meer.... Waarom stiekem doen? Omdat je weet dat je partner het niet leuk/ goed vindt? dan ben je sowieso fout..... Zelf vind ik het stiekeme gedoe vaak erger, dan hetgeen wat er dan eigenlijk gebeurd....!
wat een heerlijk topic dit om te lezen zeg van sommige vindt ik dat ze best wel onzeker overkomen, maar dat kan in de praktijk natuurlijk heel anders zijn maar zo komen sommige wel bij mij over. Ikzelf zie het niet als vreemd gaan, ik vindt er geen bal aan, en kijk er zelf niet naar, maar poe hee als hij dat graag wil zien, laat em lekker niks mis mee hoor, sterker nog hij heeft hier zelfs een abo gekregen op private spice en hustler tv van upc hij kijkt maar een eind de ruimte in hoor als ik er wel eens voor de grap vraagt wat ie er nou aan vindt, want geloof me opgewonden wordt hij er echt niet van (dat heb ik heus wel eens gevoeld ) dan zegt ie altijd ach misschien hebben ze nog een standje die wij nog niet gedaan hebben nee hoor van mij mag ie, ik vindt het geen vreemdgaan voel me er niet klote onder niks, net zo min als hij zichzelf zou helpen onder de douche omdat hij zin heeft om de douche te witten en ik liefst as the world turns wil kijke
nog even een aanvulling op mn vorige berichtje... Hier gebeuren die dingen ook hoor.... alleen niet stiekem... dat vind ik toch wel heel anders overkomen.... Mn vriend zegt ook wel eens... "even mezelf helpen"... of andersom... of idd een film kijken.... maar zo gauw hij dingen stiekem zou gaan doen.. zou ik het niet waarderen,... ik hou van openheid.. en er dan idd samen van kunnen genieten... of alleen maar niet dat je het gaat 'verstoppen, want dan lijkt het idd of je iets te verbergen hebt."... We praten er ook heel open over.. en dat moet kunnen in een relatie ... (vind ik)
gewaagde uitspraak prinses er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen he (zij die het stiekem doen maar bezweren er niet eens aan te denken )
Ik weet echt zeker dat die van mij het niet stiekem zou doen (noem me naïef ), hij vind er echt niks aan. En waarom stiekem doen als ik er geen problemen mee heb? Weet zeker dat ie me er dan gewoon bij zou roepen. Ik denk dat ik er eerder naar zou kijken dan hem Tja en tuurlijk roept hij wel bij iedere mooie vrouw op tv...zoooo lekker w*f
Ik had alleen de eerste 2 pagina's gelezen. Dit is geen aanval naar jou toe. Tuurlijk zijn er uitzonderingen op de regel. Ik heb het over de grote meerderheid.
Begrijp niet dat als een man zoiets stiekem doet dat je er dan boos over moet worden , hij gaat niet vreemd , doet jou er geen pijn mee , en je hoeft toch ook niet ALLES van elkaar te weten ... tenminste dat vind ik dan ..
Mijn vriend doet het ook wel eens. Vind het niet echt heel leuk maar ook niet erg. Volgens mij zit het een beetje in hun natuur. Denk dat als je er wel mee zit, dat dat iets zegt over je zelfverzekerdheid, en niet zoveel over je partner. Zie het dus ook niet als vreemdgaan. Heb wel gevraagd of ie het uit de geschiedenis wil wissen. Heb geen zin het tegen te komen als ik op het net zit. Ik zie het dus ook wel als iets van hem prive. Hoef niet alles van hem te weten. Zolang hij me maar trouw is in het echte leven ben ik tevreden!
Ik zelf zie het ook niet als een bezwaar Ik zelf doe het ook dus waarom zou ik het van me man afkeuren? Ik denk dat er in iedermens wel iets zit dat ze tuuren en gleuren naar anderen. Als mijn man echt gaat liggen rolle bolle met een ander dan zou ik het niet oke vinden en omgekeerd ook niet. maar het kijken van sex filmpjes needat noem ik niet vreemd gaan
Jouw mening is dat die vrouwen naief zijn....dat zeg je, dat is jouw mening en een mening hebben is prima. Waarom ik het negatief vindt overkomen is omdat men niet iedere vrouw of man kent....en niemand weet van afspraken tussen twee mensen.