naja en dat vind ik dus bullshit. Je hoort ook vaak over stoom afblazen en even 'lozen' kom op, je kan jezelf toch wel even bedwingen denk ik dan, maarja dat ben ik dan he trouwens het blijkt dikke zever te zijn, omdat als een man niet klaarkomt de geproduceerde zaadcellen gewoon weer worden afgebroken, dus dat idee over 'vol 'raken is nonsens.
MILF? Ik weet toevallig wel wat dat is, dus als je nieuwsgierig bent... (doet hier helemaal niet terzake, maar ik herinner me dat iemand me ook zo eens genoemd heeft en ik wist totaal ni waar ie het over had, heb het toen maar opgezocht...was effe schrikken. )
Haha, en voor de dames die niet weten wat een MILF is: Mum I'd Like to F..k. Scheelt weer zoekacties en (voor sommigen) rode oortjes Manlief riep hier al aan 't begin van m'n zwangerschap: joepieee, ik heb straks m'n eigen MILF!
Over het fantaseren; ik fantaseer ook wel eens over iemand anders (beroemd, onbekende of iemand die ik ken zelfs), maar dat doe ik NIET als ik samen met m'n vriend in bed lig. Hij fantaseert zo ook over vrouwen, maar ook niet bij mij. Alleen als we solo gaan. (tja, dan komt er nou eenmaal vanalles in je op. )
gelukkig heeft iedereen een eigen mening over te ver gaan of niet te ver gaan zolang man en vrouw er beiden mee eens zijn met de situatie en er gelukkig bij zijn is het ja goed toch ...?
Ik heb trouwens dit liedje als gadget op m'n hyves, hahaha: http://www.youtube.com/watch?v=4pn4kZyqVRU Nee, niets bloots, het is gemaakt met figuren uit World of Warcraft, een online game, en die hebben allemaal keurige kleding aan... Vooral rond 2.20-2.25 lig ik iedere keer weer dubbel "but what you think he do... AFTER" en zij: Ieuwwwww En iets daarvoor: "Ready NORMAL people?" whahahaha.
Het enige probleem wat ik ermee zou hebben is het feit dat je zo snel virussen op je pc krijgt van die sites!
Dat filmpje is echt geweldig! Ik ken het al een hele tijd en zing het wel eens maar iedereen kijkt me dan aan of ik gek ben.
ik ben een vrouw en ik keek ook wel eens ALLEEN erotische filmpjes op me laptop, net of vrouwen dat nooit doen... ik vindt dat geen vreemdgaan
Als hij ze alleen kijkt zou ik het niet leuk vinden,maar zie het niet als vreemd gaan. Veel leuker is het om ze samen te kijken